Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Střelec píše:Novinka od Modelscene:
https://www.model-scene.cz/zahradni-cha ... vebnice-h0
Vagón/bouda vypadá jako ZL, ale má naznačenou kovovou konstrukci místo dřevěné. Je to freelance, nebo tu něco takového pobíhalo? Než to tedy skončilo jako bouda. Posadit to (bez předsíňky) na pojezd od Berky, tak by se to hodilo jako dílenskej vůz.
hank píše:Podle TNŽ 73 6395 platné od r. 1980 - novější znění jsem nenašel, zdá se, že norma zatím přežila všechny politické, legislativní i organizační změny:
Kilometrovníky a sudé hektometrovníky se osazují ve směru staničení trati vpravo a liché hektometrovníky vlevo. V místě souběhu dvou tratí se osazují všechny staničníky pro každou trať odděleně vně krajní koleje příslušné trati. Pro železniční stanice, výhybny, nákladiště a zastávky nejsou tato ustanovení závazná. Staničníky se zde umístí na vhodnější stranu vně krajních kolejí.
(Staničníky = souhrnný název pro kilometrovníky a hektometrovníky.)
Kopii normy v pdf mám, kdyste ji někdo potřebovali, dejte vědět.
hank píše:Podle TNŽ 73 6395 platné od r. 1980 - novější znění jsem nenašel, zdá se, že norma zatím přežila všechny politické, legislativní i organizační změny:
Kilometrovníky a sudé hektometrovníky se osazují ve směru staničení trati vpravo a liché hektometrovníky vlevo. V místě souběhu dvou tratí se osazují všechny staničníky pro každou trať odděleně vně krajní koleje příslušné trati. Pro železniční stanice, výhybny, nákladiště a zastávky nejsou tato ustanovení závazná. Staničníky se zde umístí na vhodnější stranu vně krajních kolejí.
(Staničníky = souhrnný název pro kilometrovníky a hektometrovníky.)
Kopii normy v pdf mám, kdyste ji někdo potřebovali, dejte vědět.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků