Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
MirekTT: Dobře kluci, uzavřeme tady tu filozofickou debatu
rawen píše:Možná hloupej dotaz, ale nemohlo by tam být namísto toho návěstidla "něco" nežeroucí elektriku? Když vlastně jediný stav je červená...
Radek
P.S.: viz Olomouc na pátém...
kecu.p píše:rawen píše:Možná hloupej dotaz, ale nemohlo by tam být namísto toho návěstidla "něco" nežeroucí elektriku? Když vlastně jediný stav je červená...
Radek
P.S.: viz Olomouc na pátém...
Ne, nemohlo ... pro vnitřní logiku SZZ, které musí vyhodnotit svícení červeného světla ukončující vlakovou cestu. Proto se osazují červené jednosvětelné návěstidla platná jak pro vlaky tak i pro posun ... viz i Praha Masarykovo nádraží s aktivací ESA xx v rámci výstavby Nového spojení.
Jinak žárovka 12V/20W používaná v návěstidlech AŽD toho za tu hodinu moc nespálí ... nemyslíte?
kecu.p píše:Je dáno, že vlaková cesta u RZZ končí vždy u hlavního návěstidla s návěstí stůj ... proto ve vnitřní logice SZZ je kontrolována tato podmínka ... pro postavení návěstidla na návěst dovolující jízdu, musí následující návěstidlo v uvažované vlakové cestě, u kterého má tato cesta končit, svítit patřičnou návěstí. Proto tam nestačí pouze "lízátko" nebo námezník "Konec vlakové cesty".
kecu.p píše:on hlavně ten pražec je nemodelový ... když se podíváš na skutečný pražec ... je obdélníkového průřezu ... čtvercové jsou jen mostnice - zkus ten pražec udělat obdélníkový ... každopádně si myslím, že před tím šturcem je zbytečný
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků