Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Myšpulín píše:Když se podíváš na obrázek přímo vložený Danem nebo u maayaay PICT9332, uvidíš, že nejdůležitější částí mostu jsou většinou 2 značně vysoké podélníky spojené o něco nižšími příčníky a zbytek je pro dodání další tuhosti. U tebe mi ty dva podélníky jaksi chybí. Tento most by asi měl problém unést vlak, ale jako silniční by asi vyhověl. Příhradová konstrukce sice udělá své, takže u těchto mostů jsou podélníky nižší než třeba u mostků jen se zábradlím nebo s plechovým bokem, přesto je tam dodělej spolu s těmi příčníky a ložisky. A pak to bude parádní most. Dobrá práce.
Tak to je nářez. Jak se to foti, když poloha je nad kolejištěm?Honza168 píše:Mám pořízené snímky pro sférické fotky (též "virtuální prohlídky" - a zase malá odbočka: Koukněte, jak jsme s Tomášem Bartůskem z Panoramas.cz vyšvihli před pár dny Radislavu Wimmerovi ze Žďáru n/Sáz. jeho právem opěvované kolejiště - viz http://www.virtualtravel.cz/kolejiste-z ... zavou.html ).
radekkrupka píše:Tak to je nářez. Jak se to foti, když poloha je nad kolejištěm?
Yarda píše:O bechyňském mostu vyšel článek v 80.letech v Železničáři. Byl tam i celkem pěkný plánek s hlavními rozměry, jako podklad pro stavbu by se nechal určitě použít. Bohužel nevím z hlavy ročník ani číslo, ale kdybys to nutně potřeboval, tak se ti zkusím podívat. Znamená to ale prolistovat několik stovek čísel Železničáře... Jenom by mě zajímalo, jak máš promyšlenou technologii stavby - hlavně ty obloukové nosníky? Ohýbat dřevo nebo vyřezat z polystyrenu nebo jinak?
Martin HO píše:V plzeňském klubu jsme most tohoto typu měli na kolejišti. Stavěl ho tchán. Byl z překližky, obloukové části ohýbal po koupeli ve vařící vodě ve vaně na dřevěném kopytu. Bohužel, dnes je kolejiště jiné a ani nevím kam se ten most poděl.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků