Jarda H. píše:Tomáš píše:tak tohle je už fakt síla

zákruta jak prase...
Taky jsem na tu fotku koukal nevěřícně, co se dá "vyrobit"

.....
Koukal jsem na to, když jsme s kolegy vystavovali na konci října v Trutnově. Je to názorná ukázka toho, jak moc podstatný je je rozdíl mezi jednotlivými kolejišti a přístupy jejich tvůrců.
Problém je v tom, že toto kolejiště je holt Tilligácké a tedy jednoznačně komerční. A tam nikdo z těch, kdo to stavěl, neřešil, jestli je to správně nebo ne. Tam je podstatné se "blýsknout" a aby to "oslnilo" diváky. (Žel, jak vidno, to mnohé z nás skutečně "oslnilo", ale jinak, než si soudruzi představovali.

) Ono by se tam podobných věcí asi vyskytlo vícero.
Je otázkou, zda je to vysloveně nedozrálostí soudruhů budovatelů (stačí se pozorně koukat a zjistí, že takový most holt být nemůže) a tedy ani neví, že vytvořili další div světa, a nebo o tom třeba i vědí a nás ostatní mají za blbce?
Komerční kolejiště má s modelařinou pramálo společného.
Každopádně ale ne vše, co je na kolejištích, má reálnou předlohu a chce se to koukat kolem sebe a o věcech trochu přemýšlet.
