Tak jsem si na chvíli odechnul od práce a hodil něco na papír na odlehčení.Budeme říkat kolegovi Janko.Janko by rád,
elektrifikovanou (dráty nejsou podmínkou) dvojkolejku,točnu s rotundou a nějakou tu stanici.
Tak jsem jen tak čmáral a to mi vyšlo.Na dvojkolejnou trať je napojena osobní stanice velká (opticky).Co tam dostat?Pendolíno se mi určitě nevejde,ale Railjet čtyřvozový s lokomotivou,to by šlo.Ostatní expresy se musely spokojit se třemi osobními vozy,ale můžeme zde nasadit ucelenou čtyřvozovou motorovou jednotku.Osobní vlaky v podobě "CITY ELEFANT".
Aby lokomotivní depo mělo své provozní opodstatnění,nechal jsem je pro elektrické lokomotivy,které zde zbrojí a nocujou.
Nemáme odstavné koleje pro osobní vozy,tak je necháme při nástupištích stát a uklidová četa nemusí lítat po všech čertech.Lokomotivní depo vypadá ale jak kdyby včera skončil parní provoz,co vlastně potřebuje elektrická lokomotiva,
vodu,písek,mazivo.Nákladní doprava je nahoře odkloněna a přesto v případě potřeby může projet po koleji 1.Máme zde i kousek lokálky na koleji 8 vedene sólo motor vozem 810,který zajede do tunelu.Jen pendluje a občas jede zbrojit do lokomotivního depa a jako kam?Vzadu za rotundou máme tankovací stojany se zásobníky nafty.Dole pod lokomotivním depem nám vykoukla ještě kousek dvojkolejky,provoz levostranný.
Skryťák,je vratná smyčka o čtyřech kolejí průjezdných tj.tři nákladní soupravy cca 90,0 cm a jediná je rezervována pro čtyřvozový Railjet.CITY ELEFANTY mají dvě kusé koleje.Je tam ještě jedna kusá kolej pro případný sólo motor,třeba naše 810 z lokálky
.
Milan