Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
milan ferdián píše:Studium trate 173 ŽSR_N/1:160/ROCO/15°
Telgártská slučka s Chramošským mostem je velmi oblíbené téma slovenských modelářů.Zda je další varianta tohoto oblíbeného tématu.Stanica Podbrezova musela být z prostorových důvodů zrcadlově otočena a někteří z vás budou postrádat jejich železárny.Máte možnost se opět zasnít v mysli,kdy sedíte v kupéčku sedmivozového rychlíku "Horehroniec" tažený brejlovcem nebo se kochat pohledem překrásnou slovenskou přírodou.
Musím poznamenat,že s kolejivem ROCO se mi výborně pracovalo.Skryťák o devíti kolejích s vratnými smyčkami na obou koncích.Toto kolejiště má jednu zvláštnost a to velké množství spirál.
A dole je hotova krasavica staniční budova,jen ji položit na budoucí kolejiště.Zde ji vidíte jak ještě stojí na již dnes zrušeném modulu.
hank píše:V Chornici je toto: ...
Jenom nevím, kolik okenních os konkrétní budova původně měla, mohlo jich být 7, 8 nebo 9. Při rekonstrukcích se uspořádání často měnilo k nepoznání.
modeln píše:ale asi uz nie moc dlho,po Novom roku zacne likvidacia modulov,a presun pouzitelneho materialu na nove kolajisko,zacata stavba Telgartskeho viaduktu,asi este urobim par foto,ako spomienku,na modulove blaznenie.Ale inak ,Dakujem za navrh,sam by som to nedal,darmo,majster je majster.Vrelo doporucujem.
PS:Budu zalozene web-stranky o stavbe kolajiska
milan ferdián píše:modeln píše:ale asi uz nie moc dlho,po Novom roku zacne likvidacia modulov,a presun pouzitelneho materialu na nove kolajisko,zacata stavba Telgartskeho viaduktu,asi este urobim par foto,ako spomienku,na modulove blaznenie.Ale inak ,Dakujem za navrh,sam by som to nedal,darmo,majster je majster.Vrelo doporucujem.
PS:Budu zalozene web-stranky o stavbe kolajiska
Nespěchej,dnes při povinné procházce,jsem zkoušel v hlavě poskládat ještě další variantu.Ten tvůj nápad s pozadím se mi velmi líbí,jenže ta tvá místnost není nafukovací.
Michal Šuhajda píše: Škoda zastávky Telgárt Penzion, přece jen koleje trochu víc kolmé na horní trať by byly typičtější.
Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků