Plan kolajiska III

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod Barbucha » stř 29 črc, 2009 8:40 pm

Petr Zatrepalek píše:
milan ferdián píše: Spoj prohlídku s občerstvením a není co řešit :wink:


Tak s tím se počítá už od pradávna 8) Ale obávám se, že kompletní zrealizování tak krásnýho námětu bude hotový v době, až všichni včetně mě budeme na noc ukládat zuby do skleničky... Tohle bude fakt běh na hooodně dlouhou trať. Ale už vím co MUSÏ být hotové do roka a do dne! :P


Rád bych se toho dožil, je to krása :-)
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Příspěvekod JBr » stř 29 črc, 2009 9:11 pm

Petr Zatrepalek píše:To JBR - kombajny sice jezdily ve větších počtech, buď plech. kavalerie z velké STS nebo spojené síly několika menších STS ...


Nejen STS, nas mistni statni statek mel blahe pameti vlastni 4xE-516, 2xE-516B, 3xE-512 a ve finale i tehdejsi zhavou novinku, E-517. JZD ve kterem delal strejda pro zmenu 6xE-512, 2xE-516B a taky E-517. Jeste si zive pamatuju, jak to vypadalo, kdyz byly vsechny tyhle masiny na jednom poli a ja se vozil tam vozil se strejdou na Ife :) Jeden kombajn na poli samozrejme nebyl nejaka extra vyjimecna vec, jen to pole muselo byt male :)

Ja to spis zminoval proto, ze i pro mnohe celkem banalni vec jako jakym smerem jede kombajn na poli ma jiste logicke souvislosti :)
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Příspěvekod milan ferdián » čtv 30 črc, 2009 2:48 am

S tím kombajnem plně souhlasím,ale to jsem si uvědomil,až když jsem stroj vytvořil na poli,že něco nesedí .Netušil jsem,že i tyto pokojové kolejiště sledujete pečlivě. :D
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12135
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Michal Šuhajda » čtv 30 črc, 2009 7:43 am

Jen mám zvídavý dotaz. Tipuji vpravo dole správně ukončnení trati u "železné opony", nebo je to "jen" opevněný vjezd do kasáren?
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2511
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod petrh » čtv 30 črc, 2009 12:03 pm

milane krasny planek, mozna jsme rypna, ale kudy se dostanou vagony dolu k lodi se sterkem, kdyz tam nejak nevidim napojeni do stanice?
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod milan ferdián » čtv 30 črc, 2009 1:41 pm

Michal Šuhajda píše:Jen mám zvídavý dotaz. Tipuji vpravo dole správně ukončnení trati u "železné opony", nebo je to "jen" opevněný vjezd do kasáren?


Michale,myslel jsi při pohledu na plánek vlevo dole :wink: ,tak skutečně dle mých představ to měla být železná opona ČSSR/NSR,ale Petr mi napsal ,že to jsou hranice ČSSR/NDR.Originál stanice dodnes je v provozu na našem území,jenom jsem ji musel malinko upravit.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12135
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod milan ferdián » čtv 30 črc, 2009 1:46 pm

petrh píše:milane krasny planek, mozna jsme rypna, ale kudy se dostanou vagony dolu k lodi se sterkem, kdyz tam nejak nevidim napojeni do stanice?


No takto :lol:

Obrázek
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12135
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Petr Zatrepalek » čtv 30 črc, 2009 2:37 pm

K té železné oponě, ono udělat to dle reálu jak to bylo, by zas na kolejišti moc věrohodně ztvárnit nešlo. Drátěný zátaras a špačkárny sice byly předsunuty 1,5-3 km do vnitrozemí, ale dostat se k nim znamenalo hoodně velké obstarávání bumážek. Já jako kluk pamatuju jak nás hraničníci naháněli už na Medvědí stezce u Lenory, a ve vlaku už někde u Horní Plané prolejzaly vagony podivní bdělí pánové... Takže pro ten můj kolejištní provoz není námět železné opony to pravé ořechové. Takže - blízkost VÚ XXXX - radarová hláska PVOS, výcvikový prostor motostřeleckých jednotek (kasino maj jen 20 km daleko) - viz ta kolej co Milan kreslil dole v úvraťové stanici - pak už jen "pražáci rentiéři, zdomácnělí kulaci a zasloužilí soudruzi Andělé na horách" - toť můj námět té staničky :D A železné opona - ta se nachází cca o 39 km dál na západ!
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod Michal Šuhajda » čtv 30 črc, 2009 3:01 pm

milan ferdián píše:
Michal Šuhajda píše:Jen mám zvídavý dotaz. Tipuji vpravo dole správně ukončnení trati u "železné opony", nebo je to "jen" opevněný vjezd do kasáren?


Michale,myslel jsi při pohledu na plánek vlevo dole :wink: ,tak skutečně dle mých představ to měla být železná opona ČSSR/NSR,ale Petr mi napsal ,že to jsou hranice ČSSR/NDR.Originál stanice dodnes je v provozu na našem území,jenom jsem ji musel malinko upravit.

Napadly mě dvě stanice, kde vznikla úvrať, protože přímo to bylo "na západ". Č. Velenice to nebudou, spíš to bude tam, kde dnes místo do "pásma" jezdí směrem k "Nejkratší mezinárodní železnici na světě" :D .
Fakt je, že i Petrovo umístění příkladů hodně směruje k Mrtvému Luhu.
Od hranic je to tam ještě kus cesty (což se na kolejišti dělá blbě). Trochu mě mate, že pokud vím (ze starých JŘ, osobně jsem se tam nedostal), tak se jezdilo ještě o 4km směrem k hranici, ale to bude nejspíš ta úprava, podobně jako hustoty osídlení.
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2511
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod milan ferdián » čtv 30 črc, 2009 5:46 pm

Michal Šuhajda píše:
milan ferdián píše:
Michal Šuhajda píše:Jen mám zvídavý dotaz. Tipuji vpravo dole správně ukončnení trati u "železné opony", nebo je to "jen" opevněný vjezd do kasáren?


Michale,myslel jsi při pohledu na plánek vlevo dole :wink: ,tak skutečně dle mých představ to měla být železná opona ČSSR/NSR,ale Petr mi napsal ,že to jsou hranice ČSSR/NDR.Originál stanice dodnes je v provozu na našem území,jenom jsem ji musel malinko upravit.

Napadly mě dvě stanice, kde vznikla úvrať, protože přímo to bylo "na západ". Č. Velenice to nebudou, spíš to bude tam, kde dnes místo do "pásma" jezdí směrem k "Nejkratší mezinárodní železnici na světě" :D .
Fakt je, že i Petrovo umístění příkladů hodně směruje k Mrtvému Luhu.
Od hranic je to tam ještě kus cesty (což se na kolejišti dělá blbě). Trochu mě mate, že pokud vím (ze starých JŘ, osobně jsem se tam nedostal), tak se jezdilo ještě o 4km směrem k hranici, ale to bude nejspíš ta úprava, podobně jako hustoty osídlení.


Ano máš pravdu,stanice na nákresu má představovat žst.Černý Kříž .
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12135
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Michal Šuhajda » pát 31 črc, 2009 8:29 am

Já myslel, že to je hádanka bez řešení, proto jsem mlžil :D :D
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2511
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod milan ferdián » pát 31 črc, 2009 2:19 pm

Michal Šuhajda píše:Já myslel, že to je hádanka bez řešení, proto jsem mlžil :D :D


No mě se ten Mrtvý Luh,tak nějak nepozdával a to vím ,že ty to tam máš co bys kamenem dohodil :wink:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12135
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Michal Šuhajda » pát 31 črc, 2009 3:13 pm

Mrtvý Luh se jmenuje rašeliniště na soutoku Teplé a Studené Vltavy, trať z Černého Kříže do Volar po překročení Studené Vltavy vede po okraji rešelinišť než za zastávkou Dobrá překročí i Teplou Vltavu.
Všem co to vadí se omlouvám za mimomísní téma
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2511
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Půdní_kolejiště

Příspěvekod milan ferdián » sob 01 srp, 2009 7:20 pm

Půdní_kolejiště_..........._Jiří_Kejzar
HO/HOe-1:87
4100*4100
TILLIG/ELITE-STANDARD/15°-18°

A pomalu vzniká další kolejiště....... 8) a vypádá to asi na poslední na tomto DF.


Obrázek
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12135
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod petrh » ned 02 srp, 2009 7:22 am

ouzka bude lesni nebo dle motivu CSD v Cechach?
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník