Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

freekey píše:Moc to nechápu. Opravdu si někdo ta složitá kolejiště s ještě složitějšími tvary postaví?
freekey píše:Moc to nechápu. Opravdu si někdo ta složitá kolejiště s ještě složitějšími tvary postaví?
 Moji snahou bylo jít maximálně, suterén, základní rovina a patro, aby stavba kolejiště probíhala dosti rychle. Ano některá jsou svoji plochou velké, proto také jsou zařazeny pod termínem "Izbové"/Pokojové/. Například kolejiště "Tisovec" je v pěti variantách, byla jediná úvraťová stanice na Slovensku. Je znázorněna větev  do Brezna s úvratí (do roku 1949) a bez úvrati (po roce 1949), druhá větev do Jesenského, třetí varianta byla múzeum v Tisovci, čtvrtá jako modulový celek a pátá jako moduly Halny - Bánovo. Gelnická dráha  o čtyřech rozchodech, ale ta je taky - suterén - patro. Bratislava 1928, opět větší jen plochou. Co je na ni složitého
  Moji snahou bylo jít maximálně, suterén, základní rovina a patro, aby stavba kolejiště probíhala dosti rychle. Ano některá jsou svoji plochou velké, proto také jsou zařazeny pod termínem "Izbové"/Pokojové/. Například kolejiště "Tisovec" je v pěti variantách, byla jediná úvraťová stanice na Slovensku. Je znázorněna větev  do Brezna s úvratí (do roku 1949) a bez úvrati (po roce 1949), druhá větev do Jesenského, třetí varianta byla múzeum v Tisovci, čtvrtá jako modulový celek a pátá jako moduly Halny - Bánovo. Gelnická dráha  o čtyřech rozchodech, ale ta je taky - suterén - patro. Bratislava 1928, opět větší jen plochou. Co je na ni složitého  Chtěl jsem, aby původní "Červený most" vynikl jak délkově, tak výškově. Byl zničen 1945 na konci II. světové války. A tak bych mohl popisovat všechny nakreslená kolejiště.
  Chtěl jsem, aby původní "Červený most" vynikl jak délkově, tak výškově. Byl zničen 1945 na konci II. světové války. A tak bych mohl popisovat všechny nakreslená kolejiště. Četl jsi kapitolu od Zdeňka Šindlaeura
  Četl jsi kapitolu od Zdeňka Šindlaeura 
Jeňa Sova píše:Ty texty jsou opravdu otřesné... Nějaká učitelka češtiny vám jistě za drobnou úplatu ráda korekturu udělá. Pak by bylo fajn se držet názvů buď odborných nebo jen amatérských, nekombinovat to. Také přezdívky vozidel není vhodné používat, leckde se jedna přezdívka používá pro jiná vozidla. Ono je tam toho víc, co se mi nelíbí. Např. citace slovenských pracovníků v češtině. Nehledě na to, že jako v knize se na železnici opravdu nemluví. Popis některých odborností je taky mimo. Přitom by to šlo napsat celé jednodušeji tak, aby i obyčejný člověk vše lehce pochopil. Spousta zbytečných překlepů. Zatím jsem přečetl čtvrtinu knihy a uvažuju, jestli ty texty raději neignorovat... Při čtení mám pocit, že bych si měl dělat poznámky o chybách, ale to by vydalo na malý sešit. Je to velká škoda.
hank píše:hank61: Promiň, ale s tímhle vůbec nemůžu souhlasit. Jakmile si někdo nechá za dílo zaplatit tržní cenu, musí počítat i s tím, že se od něj automaticky bude vyžadovat profesionálně odvedená práce. A za veřejně prezentované dílo musí počítat i s veřejnou kritikou.


 . Za sebe jsem naprosto spokojen a prosim Milana aby se kritikama nenechal otravit a pokracoval v kresleni planku a psani prispevku k nim smele dal
 . Za sebe jsem naprosto spokojen a prosim Milana aby se kritikama nenechal otravit a pokracoval v kresleni planku a psani prispevku k nim smele dal 


freekey píše:Moc to nechápu. Opravdu si někdo ta složitá kolejiště s ještě složitějšími tvary postaví?


VladoH0 píše:Tak kde sú všetci tí mudrlanti ktorí by to dokázali určite lepšie ?!
VladoH0 píše: Ale to by asi museli začať diskutovať modelári a nie rôzny korektori, producenti a vydavatelia ...
VladoH0 píše:To som si ale dovolil za názor! Tak ja sa znova radšej "stiahnem do ilegality" ...
 
  za sebe diky i ostatnim
 za sebe diky i ostatnim  protoze diky sve "lamovitosti" bych nektere fakticke chyby uplne presel
 protoze diky sve "lamovitosti" bych nektere fakticke chyby uplne presel  a siril dal mezi deti.
 a siril dal mezi deti.Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník