


Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Petr Berka píše:Chmelařská oblast_III.epocha_TT/1:120_1650*1150_PILZ/TT/MODELLGLEISSYSTEM/15°
Teda Milane, děkuji za připomenutí krásy rodného kraje. Chmelnice by nebyl problém, pokud by bylo po sklizni...to se dá. Jen to esíčko mezi stanicemi mělo být obráceně, pak by navazovaly stanice na sebe jako ve skutečnosti. A mezi ně u polní cesty by se vešla i zastávka Šanov (v Šanově Vladimír Zuska za války učil). Ale pokud to někdo bude stavět, tak si trať snadno otočí.
Jinak za války procházela mezi stanicemi Pšovlky a Senomaty protektorátní hranice, na konci války byl přerušen provoz a právě na tomto úseku trati byly odstaveny poškozené lokomotivy od kotlářů.
milan ferdián píše:... Standartní výška kolejiště v pracovní poloze je cca +720mm (+síla rámu a krajiny)
Myšpulín píše:milan ferdián píše:... Standartní výška kolejiště v pracovní poloze je cca +720mm (+síla rámu a krajiny)
Tím myslíš "podleznou" výšku, tedy spodku rámu od země? Pokud ano, jak jsi na tu hodnotu přišel?
Myšpulín píše:To Milan: Proč se ptám. Protože skryté prostory svého segmentového kolejiště mám přístupné zespodu, je to vlastně jen skořepina. A pořád ho mám moc vysoko a pořád se pod něj nemůžu vejít.![]()
![]()
milan ferdián píše:Jak tak čtu ještě jednou tvůj příspěvek,tak si nějak odporuješ.
Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků