alexander píše:Že by sa Milanovi trochu poplietli múzy?
Alebo to má na svedomí Vianočný punč....
Asi jo
.
No má představa o klidném,zašitém místě někde u prkna,pianko "Telgárt","Lúčnica" atd. přes vánoční svátky,hned první vánoční den vzalo rychle za své.Z krátkých návštěv se stali dlouhé a vánoční návštěvy s blahopřáním vše nej...do Nového roku se jen hrnuly.Takže mi nezbylo aspoň pokradmu,tu "Lúčnicu" od Jožo Ráža (sorry Jožo
) potajmo dokončit.
Lúčnica H0/1:87 1500 x 1300 TILLIG/ELITE/15°
Jedná se jak jsem avízoval o dětské kolejiště.Kolejiště je sestavené ze dvou nezávislých kolejových okruhů a navzájem propojeny traťovou spojkou přes odbočku.Ve stanici Lúčnici stojí věžák M120.4 a osobní vlak tažený párou řady 310.4,
služební D a dva osobní vozy Ci.Co mezitím přestupují cestující,dole pod stanici supí nákladní vlak vedený lokomotivou 431.0.Na odbočce již má na návěstidle "volno".
Drážní budovy tj. lokomotivní remíze (výhrevňa),sklad s rampou,záchody,staniční budova,strážní domky jsou již kresleny dle normálií "Uherských drah".Civilní stavby,navštívil jsem"Vychylovku".
Jistě jste si všimli mechanického návěstidla se služebnou pod stanici Lúčnica.Představují jako stav "Hradlo",no důvod je prozaický.Věžák má svoji skrytou kusou kolej v dolním skryťáku,takže jakýkoliv vlak zde zastaví a odjíždí dokud nebude věžák na svém místě ve skryťáku.Věžák vlastně pendluje mezi dolní a horní trati,dle GVD může i projet si obě tratě.
Vlečka je překladiště dřeva z lesní úzkorozchodné železnice.
Úplně dole napravo je nápis "Slovensko".Tento plánek kolejiště spolu s "Telgártskou slučkou" již budou prezentovány v VI.díle.Pomalu a jistě začínám postupně shromažďovat plánky a podklady.
O.T.
Omlouvám se,že nereagují na vaše SZ.Vím o nich a budu najednou Všem odpovídat.Zase někdo zvoní
.