Mcx píše:Je to od Vás pěkné jak tu mácháte dvojkolejnými stanicemi, hm... budete k tomu stavět dvojkolejný skryťák? No, já bych určitě začal s jednokolejkou a holt virtuální stanicí, nějaký novější motiv se najde. Stanice typu Bystřice.... no v H0 na délku pěkný drobeček, v podstatě jakákoliv dvojkolejná stanice na 3 kV ss bude na délku drobeček, vždyť to bylo ty nejhlavnější z hlavních tratí.
Uvedené stanice jsou jen ilustrační.
Mcx píše:Já bych si vzal opravdu pro začátek menší sousto - samozřejmě i finančně - neboť to nebude sranda.
Jednokolejné trati a stanice na 15 kV jsou tak nebude problém udělat mezinárodní přechod napájecích soustav 3 kV/15 kV.
No to je menší problém.Když se budu držet dané epochy a podívám se na mapu co bylo elektrifikováno v té době,tak nic moc.Vynechme Lipenku,Bechyňku,TEŽ,Trenčianska Teplá - Trenčianske Teplice,to jsou lokální tratě.Hlavní tahy dáme též stranou.
Až 29.12.1982 byla uvedena do provozu zatrolejovaná jednokolejná trať Letohrad - Ústí nad Orlicí.Kdy byla zatrolejovaná trať Havlíčkův Brod - Jihlava - Veselí nad Lužnicí - České Budějovice jsem se ke svému překvapení na google nedozvěděl.