Jak víme,zatím o souvislém celku modulů české provience (bez rozdílu modelového měřítka) a je jedno zda dvojkolejný nebo jednokolejný,stanice,nevíme.Položme si otázky,čím jsou dány hlavní překážky k realizaci

1)trolejový sloup
2)trolejový drát
3)propojení trolejového drátu přes moduly
4)rozpojování vozidel nebo rozřazování vozů pod trolejovým vedením
Znám jen jednoho českého fandu a to v modelové velikosti HO/ZABABOV,který se intenzivně touto problematikou zabývá.Jsou sice fotografie zatrolejovaných modulů,ale to jsou drobty.Jediná zatrolejovaná stanice Horní Skalice byla prezentovaná v Hluku 2014,jenže zde je otazník.Modul stanice patří klubu "Luhačovice" a jak víme,ti nepoužívají rozhraní "FREMO".Dle mne museli mít přechodový modul na moduly z klubu Hluku.Snad více se vyjádří mlha.
V modelové velikosti TT/1:120 se o kousek tratě pokoušel Pavel-HP.
V modelové velikosti N/1:160 zatím není nic.Trochu jsem kalkuloval se stanici Sklené nad Oslavou,která je v reálu zadrátována.Bohužel,viz.foto.
1 - H0/Horní Skalice
2 - TT/výsek tratě
3 - N/Sklené nad Oslavou