cipisekmp píše:Nevím proč někdo neustále spekuluje s tím aby to seřadiště bylo samostatné. Může mě někdo dát příklad jak jej samostatně použít? Zdůrazňuju ze to nestavím jako skryťák a seřadiště uprostřed trati......
A proč ne... Řáholec pokud byl použit v modulišti takto - z jedné strany dvojkolejka, z druhé strany rozbočení na dvě trati, tak byl vytížen z 80 - 90% dopravou (tj. křižování, předjíždění... vlaků) tj. - vlaky přes + nějaký posun na nákladiště ve stanici, + obraty několika vlaků osobní dopravy, tak ti Cipísku v podstatě nezbývá kapacita stanice na další kejkle - tím myšlena zejména kapacita časová zhlaví - jejich obsaditelnost + kapacita ovládací obsluhy + snížená kapacita stanice - využití kolejí 4-8.
To je jedna stránka věci, když bys měl vedle Řáholce autonomní seřaďovačku, tak zvýšené zatížení bude minimální
Takže pokud implantuješ seřaďovačku do komplexu Řáholec budeš muset snížit kapacitu dopravní stanice Řáholec - tedy počet vlaku přes + počet manipulací + obraty vlaků, které se tam běžně dělaly.
To je fakt a s tím nehneš a měl bys to brát na vědomí.
Kdežto taková seřaďovačka na dvojkolejce mezi Řáholcem a skryťákem může snižit zatížení skryťáku a zvýšit kapacitu příprav vlaků pro moduliště, přičemž pro Řáholec to bude znamenat jen mírně zvýšené dopravní zatížení.
Ale jinak je to tvá volba, co budeš stavět, ale ber to tak, že z Řáholce s integrovanou seřeďovačkou pupek moduliště - odkud pojede nákladní doprava Mn vlaky do celého moduliště - neuděláš ..... protože na to mít nebude.
Jen pro ilustraci na setkání Hluk 2019 to bylo 44 odjždějících vlaků za 12 hodin modelového času, tj cca 2,5 hodiny reálného času a to tam byl jen jeden pár Mn vlaků. O rok dříve to bylo 42 vlaků.
Jen ještě upřimné doplnění - zda samostatná nebo integrovaná do Řáholce - pro použití v modulišti jedno jest, ovšem nikoliv kapacitou.