Ho je krásné měřítko na detaily, ale je trochu větší. Celá sestava se mi sice do garáže vejde, ale už tam nenacpu krajní díly. A to v té garáži auto parkovalo asi jen jednou před mnoha lety...
čela modulů na krajích jsem ponechal s rezervou. I když asi mám představu o reliéfu terénu, nedokážu to trefit přesně. Přechodové díly jsou už dány tím, co máme, ale zbytek je nechán s rezervou a vše se ještě bude řezat podle toho, jak to asi půjde.
Moduly sice nabízejí velké možnosti, ale i tak je to dost limitující. Trochu se bojím, jak to celé bude vypadat dohromady z hlediska "trasy" řeky. Trať musí vždy působit, že je dodatečně dosazená do krajiny a nikoliv naopak. Troufnu si říct, že s tímhle problém nemám ani na modulech, ani na kolejišti co mám na půdě. Jenže kolejiště lomu jsem potřeboval oproti skutečnosti trochu narovnat hlavně z důvodů lepšího spojování a rozpojování vozů. Přeci jen to je hlavně dělané na hraní a ne jen na koukání. Nechtěl jsem úplně řeku od lomu odklonit a tak povede podél lomu. Zároveň jsem ale chtěl dva mosty, aby řeka obcházela skalní masiv a trať si to střihla přímo. Tak jak to je na spoustě míst. Mimochodem, vřele doporučuji procházku podél Teplé z Bečova po zastávku Louka u ML. Toto jsem si prošel dvakrát, nafotil a čerpám z toho co nejvíce to jde. Neuvěřitelně kouzelné místo a stavebně velice nádherně provedené. No, chtěl jsem tedy v místě kde si trať zkrátí cestu přes kopec zapustit do tunelu, ale tolik místa tam nakonec nemám. Bude to skalnatý zářez. Už se těším, až jednou celou sestavu poskládáme a bude vše stát pohromadě. Uvidíme, jak potom bude řeka působit přirozeně. Doufám, že to nebude moc násilné, ale když koukám do přírody, tak poloha řeky je zcela nevyzpytatelné. Hodně jsem poslední dobou fotil u Bransouzů, kde to mám moc rád a také podél Sázavy a to co příroda vymyslí, člověka ani ve snu nenapadne.