Já bych asi začal tím, že ti vypíšu důležitější úseky, kde už je v provozu DOZ a které splňují tvoje zadání, tj. vedlejší jednokolejné neelektrifikované tratě. Nevím, kde bydlíš; třeba některé stanice znáš sám nebo to tam máš blízko na průzkum a pak by bylo nošením dříví do lesa radit ti dál. Nicméně jestli budeš chtít, můžu se pak podívat i na to, které stanice tvé požadavky - tj. banální uspořádání nácestných stanic se dvěma dopravními a jednou manipulační kolejí - splňují. Třeba si vybereš některou trať tvému srdci milou, na kterou se mám zaměřit podrobněji...
Takže ty úseky (a neřeším, jestli jsou do DOZ zapojeny i výchozí/koncové uzly):
Plzeň - Žatec západ (zapojeno 2006, tj. na konci epochy V)
Klatovy - Žel. Ruda
Roykcany - Nezvěstice
Zdice - Písek
Č. Budějovice - Volary/N. Údolí
Tábor - Hor. Cerekev
Pha Bráník - Vrané - Čerčany/Měchenice ("dolní pacifik")
Pha Smíchov - Rudná - Beroun ("hrbatá")
Č. Lípa - Bakov nad Jizerou (zapojeno 2008, tedy na přelomu V. a VI. epochy)
Jaroměř - Žel. Brod
Liberec - Vel. Hamry/Josefův Důl
Svitavy - Žďárec u Skutče - Slatiňany
Šumperk - Hanušovice/Postřelmov
Opava východ - Krnov - Jindřichov ve Slezsku
Veselí nad Moravou - Vlárský průsmyk/Luhačovice ("horní Vlára")
a spousta dalších kratších úseků, které nevypisuju, abych tu neseděl do rána...
Ze všech uvedených úseků jsou ale z CDP řízeny jen dva: Rokycany - Nezvěstice z Prahy a horní Vlára z Přerova.
Takže mám pokračovat?
Edit: Koukal jsem, jak to bylo s těmi epochami - skutečně některé elektrifikované úseky byly zapojeny do dálkoviny už v V. epoše - např. Č. Budějovice - Summerau v r. 2001. Ty ale v mém seznamu nejsou.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.