Milane, všechno jde, ale k čemu to bude? 24 hodin 1:5 je téměř 5 hodin skutečného času. Tedy musel by se grafikon přerušovat, dělat přestávka uprostřed - protože tak dlouho tam nikdo šaškovat nebude. Stejná sedla osobní dopravy se dají udělat i v 12 hodinové grafikonu a ony tam skoro vždy jsou. A na setkání je to jak to bylo ve skutečnosti při přechodu na nový grafikon - první dny to stálo za.... a o to právě jde - tedy mít více krátších opakovaných grafikonů - neb opakování jest matka moudrosti a tak 8 odjetý grafikon už běží daleko hladčeji než ten první, druhý.....
Ale sedlo osobní dopravy znamená, že se vcelku úspěšně obsluhy stanic ukoušou nudou

, je krásné hrát si na 24 hodinový s aplikaci dle skutečnosti... ale ve skutečnosti v těch stanicích taky v noci chrápali..... mi nemáme dvojkolejnou hlavní trať kde bylo možné v noci hnát dálkovou nákladní dopravu, ale ono to tak tehdy nebylo, protože těch nočních osobáků, dálkových rychlíků.... bylo mnoho a i přes den se osobka proplétala mezi jedním nákladem za druhým.... Navíc pouze to pěkně vypadá na papíře, ale k ničemu to není - rozhodně to nezlepší zážitek z hry na velkou železnici, protože ten pocit z průběhu dne prostě při tom modelovém provozu nemáš. Jedna Lhotka byla tak udělána a skutek utek - nikdo to nepoznal.
V době kterou modelujeme končila osobka okolo 24 - 01 hod, to dojížděl třeba novinový rozvoz a začínalo se před 04 hod. tak to bylo na tratích, které modelujeme a co chceš modelovat - to dvouhodinovu díru? to většinou stála i nákladní mimo dálkovou dopravu a ta běžela na hlavních tratích.
Pokud chceš detailnější vysvětlení proč ne, zavolej.
Závěr, tento nápad zamítám, má pouze negativa
