Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Ferda píše:airwar píše:sotous píše:jojo ty RR / je to myšleno rovné - rovné?? /, stačí 3 ks samotná čela - sestava bude ve finále do tvaru Y
Většinou bývá RR doporučováno jako nejlepší rozhraní, což ve mě trochu vyvolává úsměv. Totiž jde o to že zastánci modulovky vždy u modulovky vyzdvihují realistický vzhled trati, přitom rozhraní RR má kolej umístěnu v rovině s terénem, což je z hlediska reality s kterou se člověk setkáva u skutečné železnice naprostý nesmysl.
To bude tím nevhodným měřítkem
V H0 ten problém není.
mnitka píše:kolik tun toho štěrku![]()
![]()
airwar píše:sotous píše:jojo ty RR / je to myšleno rovné - rovné?? /, stačí 3 ks samotná čela - sestava bude ve finále do tvaru Y
Většinou bývá RR doporučováno jako nejlepší rozhraní, což ve mě trochu vyvolává úsměv. Totiž jde o to že zastánci modulovky vždy u modulovky vyzdvihují realistický vzhled trati, přitom rozhraní RR má kolej umístěnu v rovině s terénem, což je z hlediska reality s kterou se člověk setkáva u skutečné železnice naprostý nesmysl.
Lubomír píše:Airwar: opět jsi trochu mimo mísu: minimální tloušťka štěrkového lože (od spodní plochy pražce po pláň) u hlavních kolejí staničních a traťových kolejí je pro betonové pražce 350mm, pro dřevěné 300mm. U podřadnějších kolejí to může být méně (ostatní dopravní koleje, manipulační koleje, vlečky dokonce 200mm). Takže si myslím, že ten korek 3mm je ideální.
romino píše:Hej, preto sa začalo používať rozhranie PP namiesto RR a pri dvojkoľajke P2P![]()
depo201 píše:romino píše:Hej, preto sa začalo používať rozhranie PP namiesto RR a pri dvojkoľajke P2P![]()
a to je zas čo, tie PP?
Lubomír píše:depo201: Ahoj Michale. Bral bych právě taková čela, která jsou (nebo na základě projektů budou) v našem spolku nejrozšířenější. Tedy RR, pokud se nepletu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník