Hm..., to že je každá strana jiná je dáno:
1. není to koridor

, vlevo je to více zarostlé
2. vlevo je pláň "stanice" tudíž vpravo vidíš navíc od horní hrany štěrk až po pláň - pokud není zarostlý
3. základní rozměr štěrkového lože je všude stejný - pokud je to trať -šířka štěrku na horní hraně je 340 cm + "násyp" štěrku ve sklonu 1:1a1/4, takže na úrovni pláně je to cca 480 cm

, pokud je okolní stezka na úrovni horní hrany pražců (stanice) tak je to opticky užší.
No a navíc co modul to trochu jinak štěrkováno, trochu jinou barvou štěrku, jinak se provedla KUF (neboli konečná úprava figury, vždyť se to dělalo ve skutečnosti ručně vidlema)..... jako ve skutečnosti, jinak tvarované bankety (neboli pláň vedle štěrku), zajdi si Milane na nejbližší trať a to mají na to dnes mechanizmy, vidle neuvidíš.
Takže modeluji stav 70.-80. léta minulého století a tak je to zcela OK, tedy použít nějaké zaštěrkovací udělátka - jen ať je to všude stejné.....

to jsou dnešní modernizované tratě - a to nestavím!!!