600mm-1200mm-800mm-1200mm-1100mm=5900mm délka modulu stanice.
No jo ,ale nějak jsem zapoměl na přepravní možnosti.Ne každý takový díl se vejde do osobního automobilu.Je neuvěřitelné jak centimetry dokážou rozhodovat v náš prospěch nebo neprospěch.
Při druhé stavbě jsem byl již obezřetnější.První zkušenost je tá,že jestli chcete realizovat stanici na hlavní trati,musíte mít také i dostatečnou šířku dílu modulu stanice.Druhá zkušenost,všechny dílu modulu bez rozdílu délek ,aby se vešly jen do dvou přepravních beden.To znamená staniční díly,rozbočovací díl a návěstní moduly pro vjezdové návěstidla.
Základní rozměr délky přepravní bedny byl stanoven na 1000mm.Šířka na 450mm a výška na 500mm.To je akorát.Teď vše šikovně vypočítat a realizovat.Nové díly modulu stanice Třemešné II jsou tyto
980mm-980mm-980mm-660mm (při složení 670mm) = 3600mm
+návěstní moduly 100mm-100mm-110mm.
Všechny díly modulu stanice výše uvedené,se seskládají do dvou přepravních beden 1000*450*500 .Pro moji modelovou velikost ideální.
Jedno zdarma zkušenost pro všechny.Uvědomte si ,že realizace velké stanice jakéhokoliv typu,přináší obrovské finanční náklady, ale i ztráty

Takže odpověď pro kolegu depo201.Metr je ideální pro díl modulu nebo pro samostaný díl modulu.
Co se týká L.D.,nelze nevzpomenout Frýdlant v Čechách ,který byl úplně mimo stanici.