Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Vaclav86cz píše:Navíc při digitálním řízení ani není záhodno aby bylo pod napětím a nebo nedejbože pod proudem
By mě totiž docela zajímalo jak by se s tím popraly dekodéry. Navíc jestli by se při poklesu napětí zastavili či by tento stav zvládly bez nutného přenastavování
mlha píše:V H0 je vrchní vedení po kterém se dá jezdit s pantografem, o tom, že není pod napětím se bavit nebudu. Až to dokážeš v enku tak šponuj Milane
milan ferdián píše:mlha píše:V H0 je vrchní vedení po kterém se dá jezdit s pantografem, o tom, že není pod napětím se bavit nebudu. Až to dokážeš v enku tak šponuj Milane
Ale já nepsal,že bude trolejové vedení funkční,tedy že se z vedení bude brát proud.To je nesmysl.Vozidla jsou napájeny klasicky z kolejí a další část příspěvku nechápu,proč bych nemohl jezdit pantografem po vrchním vedením?
Vaclav86cz píše:Milane a nechceš místo plánování konečně udělat nějákej základ ať máš na čem jezdit...
Víš moc dobře jak dopadly tvé předchozí, tak perfektně naplánované projekty...
PajaF píše:Milan je typicky modelar teoretik
JanoH0e píše:Tak ti neviem, ten návrh je taký skôr "hračkoví - maxizmus" ako podľa nejakej predlohy.
JanoH0e píše: Prvá vec nadjazd nad 2 koľajkov - tam bude potreba mať aj pri značnom sklone stúpania - 30 prom. dosť dlhý stúpací úsek. Ak silou mocou chceš "kríženie", zvolil by som skôr "banskú dráhu" či už úzku alebo normál. Tam sa dá niečo "ošolichať" na prejazdnom profile, resp. vedení trate.
JanoH0e píše: Stanica Lučina sa mi zdá ako nezmyselná, pretože prvoradá z hľadiska bezpečnosti je osobná doprava, takže výhybňa, možnosť križovania by mala byť na osobnej vetve, pre nákladnú stačí vejárovité rozvetvenie, preto je aj križovanie v nákladnej doprave nezmysel. Jedine že by bola "supersilná" nákladná doprava, ale to by asi si postavili neverejnú vlečku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků