_MirekTT_ píše:Triangl tam je, ikdyž ne natvrdo, ale jen na tečnu. Ale pravda, není moc vidět. Bych to vyfotil a zvýraznil, ale neumím.
Ale fakt nevím, jak to měli zapojené a jak to fungovalo.
Větev Odb Oberkaselwitz - Odb Chlum byla delší, než nejdelší možný vlak (16 vz rychlík + nějaká ta rezerva) a byl v ní smyčkový modul.
A jako triangl se to normálně používalo: osobní doprava bardotková jezdila v zásadě ve směru Karviná - Chlum - Oberkaselwitz - Waldengenberg, osobní doprava lokálková Kouřim - Oberkaselwitz - Chlum - Moldava (úvrať, lomení čísla) - Chlum - Jezero - Týnov, osobní doprava elektrická pak Týnov - Jezero - Oberkaselwitz - Waldengenberg; nákladní jezdila, jak potřebovala: relační vlaky od Moldavy do Týnova a od Týnova do Waldengenbergu, manipulák z Moldavy do Kouřimi, ucelenky různého zboží podle toho, kam chtěly jet. Lahůdkou byly ucelenky uhlí z dolu Petr - něco červenýho - Bezruč do vlečky SSHR (náhradní vykládka pro teplárnu, výstavba jejíž vlečky se zpozdila a termín podle státního pětiletého plánu nebyl dodržen): vlečka dolu byla zaústěna do stanice Finkenheerd na jedné z hran trojúhelníka, odtamtud to jelo do Týnova (jakoby úvrať, ale ve skutečnosti průjezd smyčkou, Týnov je skryťák), potom to jelo do Ošelína, ležícího na jiné hraně trojúhelníka, nakonec to sunulo na vlečku SSHR; při téhle cestě to jelo třikrát přes odbočku Jezero...