Ahoj tento text znám no špičák je pokusná stanice na ověření technologií...
a jde o jednoduchost a spolehlivost později špičák zustane jako část segmentového kolejiště abych si zajezdil i doma a plánuji stanici Blatno u jesenice která bude celá podle doporučení, zde je kolejivo PECO code 100 výhybky středního tj 915mm poloměru což je hodně blízko k min 1000 mm myslím že okem nepoznatelné... jinak všechny poloměry ve stanici jsou 1000mm. koukal jsem třeba na stránky OSTRamo kde mají připuštěnou stavbu z code 100 viz text z jejich webu
4. Koleje
Na prvních modulech je použit kolejový Profil 25 (Code 100, h = 2,5 mm). A je stále připuštěn. Od roku 2004 jsou doporučeny nižší profily zejména - Profil 19, případně 21 (Code 75 a 83).
Nejmenší možný poloměr traťové koleje je 1000 mm. Minimální poloměr dopravní koleje ve stanici je 1000 mm. Pro manipulační koleje ve stanicích a na vlečkách je minimální poloměr 600 mm. Rozhraní modulu nepřesahuje žadná část kolejí. Poslední 3 pražce musí být pevně spojeny s kolejnicí a kostrou modulu - např. lepením. Kolejnice musí končit cca 0,1-0,2 mm před hranou modulu, aby nedocházelo k elektrickému propojení mezi moduly a bylo zamezeno možné destrukci kolejnic vzájemným stykem.
Minimální poloměr odbočné větve výhybky je 900 mm Na vlečkách a manipulačních kolejích je připuštěn poloměr 600 mm. Vyjímečně lze poloměr 600 mm použít i na výhybce v dopravních kolejích. Maximální úhel odbočné větve měřený na srdcovce je 12 stupňů.
na otázku jaká jsou čela tak na tech modulech stanice budou čela podle terénu a teprve na koncích stanice budou přechodové moduly na rozhraní fremo obloukové zhlaví bude na hlavní trat v rovině a příme bude na vysokém náspu...