Děkuji Ti Milane, že jsi to prozradil...
Ty rozdíly v kolejivu tam prostě jsou a tak to ještě nějakej pátek bude. Ale to už by jsme mohli jít rozebírat každej detail a že těch detailů co se porušují je...
Už jen použitá dvojkolí na hnacích vozidlech, správná česká vyhybka, atd, atd, atd... V H0 se dá s různými detaily daleko více vyhrát. To hold v N-ku až tak dobře nejde. Ale zase v N-ku se dá docela pěkně udělat barák z leptu a bude vypadat dobře (např.).
Možná pro někoho N-ko vypadá jako hračka, oproti jiným měřítkům... No asi bych to popřel, protože pořád je v N-ku u továrních modelů více detailů, než v TT a to nemluvě o poměrové velikosti detailů. Například zábradlí na kotlových vozech je v TT prostě zoufalost. To je třeba pro mě hračka na hraní pro děti...
Stanin i s nedostatkem místa se dá docela obstojně bojovat

Já mám teď rozdělanej doma jeden modul délkově 30cm... Motiv přejezd silnice I. třídy s ruským přejezdníkem a závorami. Modul má rozměry 30x50 a zbytek se vejde do krabice od bot (ani to ne). Nemusíš začít hned dělat obrovské projekty. Stačí začít něčím jednoduchým co v nejhorším případě vyhodíš z okna (jen bacha, aby pod tím oknem nikdo nestál...). Já jsem po dobu rekonstrukce bytu taky moc nemodelařil (cca 2 roky a ještě to není hotovo). Část vercajku na bytě, část doma u rodičů. Modely zabaleny v krabicích a prostě byly důležitější věci... I tak jsem ale v té době stihl předělat jeden tovární model podle historických snímků (Mcx ho zná jako Leštěnku). Zatravnit a zprovoznit 2 moduly a pak ještě pár další nepodstatné práce na jiných kolejištích... Takže dá se dělat. A i kdyby to měly být přípravné práce (třeba brousit v práci odlitky, fotit různé detaily, nebo shánět materiál po netu a i to je potřeba)... Tož hodně zdaru až začneš
