Není zač Mirku. Časem udělám album na rajčeti ať to máte pohromadě.
Vím že to bylo dost narychlo a v pracovní den, takže se určitě nebude nikdo zlobit.
Třeba někdy příště pokud od nás někdo na
zážitkovou železnici Čejč Uhřice (názvu odpovídala fakt důkladně, byl to zážitek) bude chtít vést vlak...
Krom krumpáče a lopaty co nám bylo řečeno že bude lepší si vzít kvůli přejezdům, by se hodila i kosa, mačeta (co mi zůstala u kolejiště) a možná i pilka nebo pákové nůžky...
Klobouky sme neprojeli ani neprošli celé, dojeli jsme jen kousek za nádražní budovu. Ono celkově je stav trati v dost zanedbaném stavu, o pražcích nemluvě. A přímo v kloboukách mě přijde že prošlo přes koleje i kus pole... sice jsou kolem stromy a roky z nich padá listí, ale to mezi kolejemi mi přišlo spíš na hlínu než zetlelé listí za desítky let... Myslím tím prostor uprostřed mezi kolejnicemi ne v místě možného sypaného nástupiště... tam by se jeden musel k pražcům prokopat protože nebyli často vidět ani vršky šroubů... na zhlaví byli pražce a uchycení kolejnice aspoň vidět. Ani ne kilometr předd Uhřicemi (od Klobouků v levotočivém polozářezu kde tam z prava z meze asi taky prošlo kus pole) to bylo obdobné, sotva byla v hlíně vidět hlava kolejnice...
To bude asi ještě dost práce než se to zase uvede do stavu hodného traťového svršku, ale asi by s tím chtělo v kriických místech začít co nejdřív. Celkově mám pocit že na svrčku tam toho moc opraveného není, ale rozhodně by si to zaskloužil. A možná kdyby majitele skáza železnic nevypekla mohli na to být i prostředky.
Tady je vidět mimo trávu i to, že je místy sotva vidět hlavu kolejnice
Jaromír