Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
UncleFardy: .., ze kdo dělá druhou epochu, tak musí mít nízkostěnné vozy na přepravu vápence.
Vladimír_B píše:Kaolin se vozil v podobě "cihel". Cihly/placky se sušily taky v atmosférických sušárnách. Na to vám stačí Zetky. Ve druhé epoše se volně ložený kaolin (frakce 0/1) pravděpodobně vůbec nevozil, protože technologie výroby.
Střelec píše:... a u toho nízkostěnu šly stěny asi sundat. Taky tam byl "luxusní" vůz na koně.
Vladimír_B: Kusový vápenec odebíralo mnoho závodů, např. každý cukrovar třeba...
Krásně to do sebe zapadlo, buštěhradka měla slušný park oplenových vozů a taky měla plošiňák s rozvorem 10 m.
UncleFardy píše:Tak jsem si koupil tu knihu Vozy státních drah 1875-1918....Totální zklamání.
Myšpulín píše:UncleFardy píše:Tak jsem si koupil tu knihu Vozy státních drah 1875-1918....Totální zklamání.
Můžeš prosím napsat proč? Taky po ní pokukuji. Díky.
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků