Toto jsem si v rozdělení režimů z 80. let přečetl taky, ale co jsou tratě PPV?
Omlouvám se, napsal jsem to hodně zjednodušeně, ale mám samozřejmě na mysli tratě států sdružených v OSŽD, které podepsaly dohodu PPV. Pro ně platily tyto podmínky, jednodušeji východní blok.
Takže ve vztahu k RIV to byl průjezdný profil, to se skutečně dá vyřešit dohodou, pokud pro danou přepravu vím, kudy to přesně pojede. Byl ten samý problém ve vztahu k PPV? Předpokládám, že neměly trvale režim 39, protože něčím neodpovídaly rovněž podmínkám PPV. V každém případě by pro mě bylo zajímavé, kdybych měl jeden model v režimu 83, který bych mohl vzít na setkání, kde je provoz zejména DB. To je hlavní důvod proč se ptám, zajímalo by mne, proč třeba Rakona měla vůz v režimu 83, co posílala ven.
Režim 27 - Myslím, že vozy Raj jely celou dobu v režimu 27. Pokud si to dobře pamatuji, tak zejména na režim 31 šly vozy v RIV, protože šlo o změnu tarifikace. Režimy do r. 1980 totiž nerozlišijí podvozkové/nepodovozkové. Tedy myslím si to, nemám se do čeho teď podívat, ale už jsem na to jednou narazil.