Než jsem se dostal k nakreslení obtisků, tak jsem dostal tip, že je má v nabídce p. Jiran.
www.obtisky-jiran.cz. Uvádí se rozpětí výroby 1934 ÷ 1936, tedy teoreticky na všechny 3 výrobní série. Obtisky jsem zakoupil a je to takový klasický univerzál - od všeho trochu, ale nakonec myslím dost dobře použitelný. Obtisk obsahuje v základu číslo 70 54 20-01 013-8, což je bohužel známý vůz ze série z roku 1936. Mimochodem shodné číslo nabízí i "Marfdkln"
obtisky-marfdknl.webnode.cz. Pro jiná invertární čísla je třeba příslušné znaky vystříhat a složit samostatně. V nabídce jsou koncová čtyřčíslí: 001-3, 004-7, 006-2, 007-0, 009-6, 010-4, 012-0, 015-3, 018-7, 021-1. Nikde jsem veřejně nedohledal jaká čísla mohl nést vůz 2. série z roku 1935. Položil jsem dotaz na
K-reportu a z odpovědí (následují pod odkazovaným příspěvkem a i na další straně) mi vyplynulo, že pro vozy z roku 1935 jsou potvrzena čísla 000, 001, 002 a 004. Zvolím tedy pro svůj vůz číslo 70 54 20-01 004-7.