Já taky nerad, ale jsem z toho celkem zklamán. Nevýhody leptu, resp. jednoduše udělaného leptu, se zde dost ukazují. Chtělo to méně šetřit a udělat aspoň bočnice ze dvou vrstev, které by se na sebe napájely/nalepily. No a rozsochy, pružnice, a hlavně brzdové páky se zdržemi, to je fakt děs běs. To je na použití odlitku, případně spodku z jiného vozu. Prostě to působí strašně ploše. Naprostá absence spodku vozu, ani náznak brzdové výstroje pod rámem (jasně, shora to není vidět, tak proč se s tím dělat, že). K tomu navíc obtisky s chybným popisem (možná by si měl autor ujasnit historii vývoje označení vozu, že to nejdřív mělo řadu Ks a až pak Kns, že se to nedá aplikovat do každé epochy a taky k tomu patří jiný číselný interval, tedy naprosto elementární znalosti, které se dají najít i na internetu během pár sekund "gůglení" a u této řady to navíc není nic složitého).
To vše za 8 stovek (dvě stavebnice jako "bonus") se "závratnou" slevou celého jednoho (!) procenta při platbě předem
Cena holt odpovídá úrovni zpracování.