Stavebnice nákladných vozňov H0 z TEMU

Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Stavebnice nákladných vozňov H0 z TEMU

Příspěvekod palck » stř 28 kvě, 2025 6:09 pm

Pri pozeraní čínskeho obchodu Temu mi nabehli ponuky stavebníc nákladných vozňov. Neodolal som a objednal som vysokostenny vozeň. Prvá cena bola okolo 18 eur. Asi týždeň som ho mal v košíku a prišla mi ponuka naň za 7 eur. Tak som ho objednal. Kasna aj spodok je veľmi dobrej kvality s detailmi. Trochu je horší podvozok - uloženie kolies ale dajú sa tam dať kovové domčeky.
Za 7 eur sa oplatí.
A teraz otázka. Keďže som 1980-2000 aký rad vozňov z ČSD by tomuto odpovedal?
Ešte idem objednať plosinak, plachtovy a cisternu. Len ich musím nechať “vykvasit” v košíku, možno mi zas dajú akciu. :D
Přílohy
IMG_5589.jpeg
IMG_5590.jpeg
palck
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát 27 led, 2023 7:23 pm

Re: Stavebnice nákladných vozňov H0 z TEMU

Příspěvekod colt274 » čtv 29 kvě, 2025 8:08 am

ČSD ani vzdáleně žádný, ideálně opatřit popisy DR nebo DB, nákladní vozy ostatních správ sem zajížděly naprosto běžně.
colt274
 
Příspěvky: 38
Registrován: úte 12 dub, 2016 3:30 pm

Re: Stavebnice nákladných vozňov H0 z TEMU

Příspěvekod Mcx » čtv 29 kvě, 2025 5:58 pm

Žádný DR, DB, ale Maďar - MÁV, původem asi bulharský - od Maďarska směrem na Balkán je výskyt těchto vozů.
MAV_Eas.jpg
Uživatelský avatar
Mcx
 
Příspěvky: 2740
Registrován: ned 06 lis, 2011 1:04 pm

Re: Stavebnice nákladných vozňov H0 z TEMU

Příspěvekod palck » čtv 29 kvě, 2025 8:36 pm

Super vďaka.
palck
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát 27 led, 2023 7:23 pm

Re: Stavebnice nákladných vozňov H0 z TEMU

Příspěvekod S200-251 » čtv 29 kvě, 2025 8:45 pm

Model je v Číně okopírovaný španělský Eaos od Electrotrenu. Vyrábí to teď Evemodel a je toho plno na různých čínských eshopech. Má to velice dobré jízdní vlastnosti.
Krom Španělska se ty vozy vyráběly ve velkém v Jugoslávii pro tamní dráhy a taky tam ve velkém dodnes jezdí od Slovinska, přes Chorvatsko, Bosnu, Srbsko, Makedonii... Přes různé další firmy se dostaly posléze i dále do Evropy, takže v různých barvách se dají dnes spatřit i u nás, nebo v Polsku, Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku.
Kolem toho roku 2000 se sem mohly dostat třeba běžně bosenské (ŽFBH nebo ŽRS) vozy s železnou rudou z Omarske.
S200-251
 
Příspěvky: 32
Registrován: pát 03 črc, 2020 2:17 pm


Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: vmucha a 1 návštěvník