Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Milan.D. píše:Popisovou tabuli opatrně rozříznu podél levé svislé linky a odříznutou levou část přilepím napravo.
Milan.D. píše:Ona má ta skutečná tabule i jiný poměr stran, ale po úpravě by to aspoň nebylo tak do očí bijící. Kdyby byli obtisky, vyrobím ji celou novou, ale bohužel nejsou. Ty očka na zábradlí už se tady myslím taky propírala, ale zábradlí je kovové, takže než úprava, bylo by asi lepší vyrobit nové a to dělat nebudu. Hnědé držáky schůdků natřu načerno stejně jako žlutá vázací očka, protože vůz má revizi 8. 1969. Ta hnědá jako dřevo je šílená, ale to taky přetřu. A tím asi moje úpravy skončí. Mcx díky za fotku skutečného vozu, těch není nikdy dost.
radeksindy píše:Model BRAWA Uerdingen 300 hl je o dvě úrovně lepší než Exact-Train. Lepší je vyrobit si ČSD verzi z něj, než upravovat ČSD verzi Exact-train.
Tištění tabulí na tiskárně jsem zkoušel, ale nepovedlo se mi to vyladit tak, aby byla černá tištěná na tabuli stejná jako černá stříkaná na rám vozu. Pokud má někdo nějaké doporučení na typ tiskárny a papír, tak sem s ním. Proto taky jdu většinou cestou obtisků.
Když byl vůz vyroben v roce 1948 v KPS Brno, jaká byla zkratka u části popisu váženo, natřeno a v revizní tabulce?
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků