Za účelem zčeření stojatých nulkařských vod jsem sáhl hluboko do archivu, abych vytáhl něco, co by pohnulo i ostatní nulkaře k nějaké reakci.Dnes je na řadě služební vůz, který jsem však stavěl ne pro sebe, nýbrž pro mého kamaráda v Německu, velkého přítele českých drah. Upřímně řečeno, ony to moc potřebují a zde v Čechách jich moc nemají.Ale k vozu, podvozek je upraven z plastového pojezdu firmy BILLER BAHN, rozřezaný a slepený tak, aby měl žádoucí rozvor a představky.Mimo nových krytů ložiskových domků žádné jiné větší zásahy do vzhledu.Skříň je z překližky, do které jsem vyfrézoval spáry, vyztužená hranolky z bukového dřeva.Mosazné profily od firmy HASSLER dotváří vnější vzhled.Je z nich spájeno i zábradlí plošiny.Vyhlídky pro vlakvedoucího jsou z leptů.Střecha je vytvarovaná z napařené dýhy na kopytu z balsy.Její oplechování je provedeno z tenkého hliníkového plechu tak, jak u skutečného vozu, t.j. z jednotlivých tabulí na klempířské falcy.Na fotografiích se vůz leskne, poněvadž podle přání majitele má znázorňovat vozidlo krátce po revizi, se stopami věku, ale s novým nátěrem.Vnitřní zařízení je dle skutečnosti, ale pozorovatelné jen okny, těžko fotografovatelné.Bohužel jsem fotodokumentaci stavby poněkud odbyl, takže jen rychlé fotky před odevzdáním.Omluvte jejich kvalitu, prosím.
Zdraví
Mašinka