
Moderátor: Michal Dalecký
JanoH0e píše:Napadla ma myšlienka v súvislosti so segmentovou točňou - presuvňou. Dať kulisu na celú dĺžku modulu, segmentu ..., samozrejme s otvorom pre trať. Voľná trať by potom ústila do nej a za kulisou by bola 2-3 koľajna stanica s možnosťou obchádzania súpravy. A podľa možnosti aj nejaká kusá koľaj na odstavenie sunutej súpravy. Koncová výhybka môže byť samovratná. Poprípade tam môže byť zase točňa.
hank píše:Ta kazeta může vypadat nějak takhle:
(Bohužel nemám větší obrázek, ale princip je myslím zřejmý...) Když ty kazety budeš mít tři, tak pořád budeš mít v záloze další dvě soupravy.
Materiál - hliníkový profil, překližka. Na vodivé propojení s kolejištěm a zároveň na ustavení a zafixování ve správné poloze stačí kancelářské klipy s pružinou na papíry. Ty modré rukojeti nejsou ani nutné. U mě vyzkoušeno v TT, funguje to spolehlivě.
hopeter píše:Většinou se upínáme na SN s objížděním nebo přesuvnou / točnou. Zkus použít systém "T" z Kameniček. Souprava najede do SN tažená , sunutím se přesune na protilehlou výtažnou kolej , odpojí se lokomotiva , přejede za výhybku , po přehození výhybky odjede mašina do vjezdu , tím uvolní kolej pro přejetí soupravy nebo její části a z příjezdu se vrátí lokomotiva. A je otočeno.Přesun v SN může být ručně , samospádem nebo může být přistavena druhá mašina. "Svoje" Kameničky jsem vylepšil přidáním jedné koleje. Na posledním projektu jsem použil pouze originální variantu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník