![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Díkes
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
Houmr píše:Scháním popisky na tu lokomotivu. Stačí detailní fotky popisek. Máteli někdo, můžete posílat na mailDoufám, že jsou zhruba totožné z dob ČSD, tak i ČD. Popřípadě napište.
Díkes
Martin HO píše:Také dokončuji stavbu Zamračené T 478.1 ČSD v klasickém původním barevném provedení. Vycházel jem z prospektu ČKD, kde je i typový výkres lokomotivy s 2 vzduchojemy vedle nádrže na straně k žaluziím. Teď jsem ale objevil fotografie T 478.1, kdy tato lokomotiva má pouze 1 vzduchojem. Víte někdo jak to s těmi vzduchojemy je. Nebyly 2 vzduchojemy pouze u prototypu? Díky za informace.
Michal Šuhajda píše:Martin HO píše:Také dokončuji stavbu Zamračené T 478.1 ČSD v klasickém původním barevném provedení. Vycházel jem z prospektu ČKD, kde je i typový výkres lokomotivy s 2 vzduchojemy vedle nádrže na straně k žaluziím. Teď jsem ale objevil fotografie T 478.1, kdy tato lokomotiva má pouze 1 vzduchojem. Víte někdo jak to s těmi vzduchojemy je. Nebyly 2 vzduchojemy pouze u prototypu? Díky za informace.
Prototypy, ověřovací série a první série měly dva vzduchojemy od druhé série (od č.T478.1093) byly nahrazeny jedním o průměru 700mm.
Tomáš píše:Michal Šuhajda píše:Martin HO píše:Také dokončuji stavbu Zamračené T 478.1 ČSD v klasickém původním barevném provedení. Vycházel jem z prospektu ČKD, kde je i typový výkres lokomotivy s 2 vzduchojemy vedle nádrže na straně k žaluziím. Teď jsem ale objevil fotografie T 478.1, kdy tato lokomotiva má pouze 1 vzduchojem. Víte někdo jak to s těmi vzduchojemy je. Nebyly 2 vzduchojemy pouze u prototypu? Díky za informace.
Prototypy, ověřovací série a první série měly dva vzduchojemy od druhé série (od č.T478.1093) byly nahrazeny jedním o průměru 700mm.
a jak se liší typ 749 a 751? já se ptám jen z toho důvodu,že právě na 749 jsem viděl dva vzduchojemy
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků