V 100

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

V 100

Příspěvekod dan » čtv 12 črc, 2007 6:34 pm

Nevíte někdo jestli náhodou nejezdila u čsd či čd německá dieslová lokomotiva V 100?
Uživatelský avatar
dan
 
Příspěvky: 512
Registrován: úte 10 říj, 2006 10:33 pm
Bydliště: Strašín, Říčany

Příspěvekod BLEKK » pát 13 črc, 2007 5:09 am

Pozri na hekttor.biz správu z 9.7.2007. Jazdilo 7 lokomotív, T476.1
BLEKK
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 04 dub, 2007 12:03 pm

Příspěvekod Tomáš » pát 13 črc, 2007 9:51 am

já bych řekl,že velmi podobná je T444 ne?
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod BLEKK » pát 13 črc, 2007 10:54 am

Podobná ako podobná. Ale pojazd z V100 sa dá použiť do Karkulky. Dane predpokladám, že chceš prerobiť V100 start? Ja som ju už obzeral, je velmi dobrá na prestavbu, má 3-bodové osvetlenie, pojazd nový, čo si môžeme viac priať + dokúpiť leptík od Hekttora :D
BLEKK
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 04 dub, 2007 12:03 pm

Příspěvekod Otto Černý » sob 14 črc, 2007 12:59 pm

Bližší info o provozu řady V 100 (BR 110) DR, ale i o lokomotivách samotných (vývoj, popis, ...) např. zde:

http://www.prototypy.cz/

Hledat pod řadou 745, nebo T 476.1.

P.S. Mají tam i fotogalerii
Otto Černý
 
Příspěvky: 45
Registrován: stř 16 kvě, 2007 6:47 am
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Otto Černý » sob 14 črc, 2007 1:05 pm

Blekk: s tou použitelností pro Karkulky bych to nepřeháněl. Vzdálenost otočných čepů podvozků je větší, takže je třeba "překopat" celý rám. Myslím, že nesedí ani rozvor podvozků. Někde tady na fóru se to už řešilo...

edit: řešilo se to zde:
http://magazin.modely.biz/diskuze/viewtopic.php?t=267
Otto Černý
 
Příspěvky: 45
Registrován: stř 16 kvě, 2007 6:47 am
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Jacek » ned 15 črc, 2007 11:38 am

Otto Černý píše:Blekk: s tou použitelností pro Karkulky bych to nepřeháněl. Vzdálenost otočných čepů podvozků je větší, takže ...

Právě že vůbec není větší, ale stejná u T 444.0 i T 444.1. Pokud teda někomu nejde o setiny milimetru. Návod na přestavbu mám tady - http://modely-tt.wz.cz/paginy/modely/navody/navody.htm
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 658
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvekod BLEKK » pon 16 črc, 2007 5:29 am

OTTO: ja to robím pre svoje potešenie, žiadne súťaže ani nič, takže milimeter alebo dva neriešim. Iný podvozok od Tilliga sa parametrami ani zdaleka nepribližuje V 100 a za tu cenu ju rozrežem aj 4-krát
BLEKK
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 04 dub, 2007 12:03 pm

Příspěvekod Otto Černý » pon 16 črc, 2007 1:05 pm

Jacek: dovoluji si nesouhlasit. Rozdíl tam je, a to jak ve vzdálenosti otočných čepů, tak i v rozvoru podvozků.

Vzdálenost otočných čepů BR 110 je 7000 mm, rozvor podvozků 2300 mm
Vzdálenost otočných čepů lok.725 je 7200 mm, rozvor podvozků 2400 mm

Při převodu do TT je to podstatně víc než pár setin milimetru...

viz.:
http://www.v100-online.de/Skizze.jpg
a
http://www.prototypy.cz/

Blekk: souhlasím. Modelařinu děláme všichni pro radost a každý z nás má jiné nároky na přesnost a vzhled díla. Jen jsem chtěl podat co nejkompletnější informace...
Otto Černý
 
Příspěvky: 45
Registrován: stř 16 kvě, 2007 6:47 am
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod BLEKK » úte 17 črc, 2007 8:59 am

Otto nič sa nedeje, hlavne že to jazdí :D
BLEKK
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 04 dub, 2007 12:03 pm

Příspěvekod Jacek » úte 17 črc, 2007 9:19 pm

Otto Černý píše:Jacek: dovoluji si nesouhlasit. Rozdíl tam je, a to jak ve vzdálenosti otočných čepů, tak i v rozvoru podvozků.

Vzdálenost otočných čepů BR 110 je 7000 mm, rozvor podvozků 2300 mm
Vzdálenost otočných čepů lok.725 je 7200 mm, rozvor podvozků 2400 mm

Při převodu do TT je to podstatně víc než pár setin milimetru...

Já vím, nicméně u toho podvozku (masek) je to opravdu sotva patrné a vzdálenost otočných čepů opravdu sedí, resp. do kastle vleze ten pojezd s tolerancí 1 mm na každé straně, takže taková hrůza to není, viz
http://modely-tt.wz.cz/T444.0101+Balm.JPG
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 658
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvekod dan » stř 18 črc, 2007 8:45 pm

BLEKK: Jo přemejšlím o nějaké přestavbě na zimní večery :D a vzhledem k ceně možná o koupi dvou loko a jednu z nich přeznačit na ČSD a udělat si pracovní vlak.
Jinak souhlasím s tebou já také nepatřím mezi modeláře, kteří staví modely na soutěže takže jsem spokojen když to vypadá jako polomaketa hlavně že to je ČSD
Uživatelský avatar
dan
 
Příspěvky: 512
Registrován: úte 10 říj, 2006 10:33 pm
Bydliště: Strašín, Říčany


Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků