Čouda píše:Upřímně, máte dělat H0. Na tuty titěrný krabičky normální člověk nemá nervy...
Tedy upřímně-taky názor.Vůbec nechápu ty hlupáky výrobce,že se vůbec takovými titěrnými krabičkami jako TT,N,Z zabývají.Přeci stodolu na stavbu kolejiště máme doma naprosto běžně všichni.A koneckonců,proč bych na omezeném prostoru stavěl kolejiště TT,N nebo Z na kterém můžu jezdit se soupravou,která délkou alespoň trochu připomíná skutečný provoz,když můžu mít H0 s rychlíkem,který tvoří lokomotiva a dva vozy nebo sólo motorák,jezdící do zblbnutí tam a zpět,že.Pravda,nabídka vozidel našich drah,je v meších velikostech oproti H0 podstatně chudší,ale o to má pak člověk z nového přírůstku větší radost.Stavby a přestavby v menších velikostech jsou pravda v mnohém složitější,ale o tom ten náš koníček, tak nějak myslím si je nebo ne???A od toho tak nějak máte toto fórum,abychom se o své nevšední zážitky podělili s ostatními,stejně postiženými nebo ne???Abych se vrátil k původnímu záměru tohoto tématu.Moje obě nové rosničky od Tilliga,jezdí po mých výše popisovaných úpravách po cca měsíci provozu naprosto perfektně,bez zastavování na plast.srdcovkách a se slušnými adhezními vlastnostmi.To málo hmotnosti,co jsem seřízl se závaží,pro umístění osvětlení ,jsem nahradil Power 1,celokovovými dvojkolími a plošňáky.Jen se podstatně zlepšila spolehlivost a jediné co mě ještě limituje,je velikost kondenzátoru.S větší kapacitou by to už bylo dokonalé.Jo a ještě třešnička k jinému tématu.Zařízení Power 1 á la Houmr se mi povedlo spolu s dekodérem Lenz Gold mini nacpat i do miniaturní BR89(312.8500).Až bude čas,dám to do tématu i s fotkami na rajčeti.Práce na tom byl opravdový nářez,ale ta jízda potom-opravdový modelářský orgasmus.