T 476.1 /BR 110 ROCO/

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

T 476.1 /BR 110 ROCO/

Příspěvekod vorisekml » úte 29 zář, 2009 9:58 pm

Tak kolik z nás má doma oranžovou BR 111 (nebo něco podobnýho) a chce z toho udělat T 476.1 ? Má někdo udělaný ten vývod na zvláštní převodovkou pro pohon zařízení pro údržbu tratí? TTčkáři maj výhodu tam to dělá hekTTor a co H0 ? Se mě to nechce dělat v ruce. Ale asi mě nic jiného nezbude. Dejte do placu tip na někoho kdo to dělá. Nebo se s tím náhonem pochlubte . Já zatím tápu. Pěkný fotky jsou na prototypy.cz a v hekTTorově výtopně.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Příspěvekod Petr Zatrepalek » stř 30 zář, 2009 6:23 am

No zatím jsem neurval "zálohu" abych si koupil mašinu - jedna se draží teď na Aukru, ale nevím jestli to budu chtít vydražit... Nicméně jakmile bude mašinka doma, příznivci se mohou těšit na polyurethanový odlévaný konverzní díl!

Tak aktualizuju - díky tomuhle příspěvku do dražby jdu, tož snad mašinka bude a tím i ona konverzička :D
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod vorisekml » stř 30 zář, 2009 7:33 am

No to jsem zvědav jak ti ta aukce dopadne, možná by bylo levnější jít do celeho setu s BR 111 nechat si jí a ostatní poslat do světa. U Ben model ho mají skladem. Já vím ještě o dvou lidech co shání tu převodovku. Tak asi nebude od věci to udělat.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Příspěvekod nexus » stř 30 zář, 2009 9:26 am

Pokud je mi známo tak lokomotivu 110 970-1 DR i s vývodem na čele dělala firma Modellbahnmanufaktur Crottendorf, ale už v katalogu není. Ovšem cena byla někde jinde.
Uživatelský avatar
nexus
 
Příspěvky: 172
Registrován: čtv 29 lis, 2007 9:16 am
Bydliště: Nový Bydžov

Příspěvekod nexus » stř 30 zář, 2009 9:35 am

Oprava předchozího příspěvku: je v katalogu tady http://www.modellbahnmanufaktur-crotten ... icle_id=76
Uživatelský avatar
nexus
 
Příspěvky: 172
Registrován: čtv 29 lis, 2007 9:16 am
Bydliště: Nový Bydžov

Příspěvekod Petr Zatrepalek » úte 06 říj, 2009 6:35 am

Tak mašina je vydražená i za celkem dobrou cenu - takže konverzní dílky budou! Dekály a popisy si ale budete muset zajistit sami.... :D

Kupovat za šílený prachy mašinu od Crotendorfa a pak to "zas" odbarvovat a obtiskovat čsd nápisama mi přijde jako magořina.
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod BrazdaT » úte 06 říj, 2009 4:33 pm

Slava .... uz mi taky jedna ceka doma (vcetne obtisku) - a porad jsem nemohl vymyslet, jak na tu prevodovku. Jestli bude odlitek k dispozici, tak bych se taky o jeden prihlasil.

Nevite nekdo, jake cislo barvy mel original ??
BrazdaT
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 30 led, 2007 1:50 am
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Petr Zatrepalek » úte 06 říj, 2009 6:15 pm

Číslo barvy bych neřešil - vzhledem k tomu, že přední dekl s osazením toho náhonu je nutné udělat znovu, přebarvení čumáku je nutné - tu barvu aby jsi model "opravil" v původním nátěru netrefíš ni boha! Takže přestřik celý kastle je nezbytnost - a tu barvu si v pohodě namícháš podle fotek - jsou různě vybledlý, někdy víc do žluta někdy více do červena!

Jinak tip pro ty co dekl měnit nechtějí a přestříkávat taky ne a německý nápisy na modelu jim vadí - gunze ředidlo na uchoštouru bezvadně sundává tampon tisk! Chce to jen zlehka a opatrně aby se nesundala i podkladová barva!
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod nexus » úte 06 říj, 2009 7:59 pm

To jsem taky nemyslel - kupovat od Crottendorfa - já jsem v Lipsku ukecal prodavače v jednom stánku a koupil polovinu dvojice BR111 od Brawy. O ten konverzní díl bych taky měl zájem.
Uživatelský avatar
nexus
 
Příspěvky: 172
Registrován: čtv 29 lis, 2007 9:16 am
Bydliště: Nový Bydžov

Příspěvekod alf » úte 06 říj, 2009 8:21 pm

Až bude maska s převodovkou k dispozici,taky bych se připojil..
alf
 
Příspěvky: 222
Registrován: úte 01 led, 2008 11:43 pm
Bydliště: Letohrad

Příspěvekod Martin HO » čtv 24 pro, 2009 12:17 pm

Nevíte jestli tato a podobné lokomotivy (110, 114, ... http://www.ben-model.cz/e-shop/cz/detai ... 14-dr.html) nemají rozteč náprav jako "Zamračená" a ostatní podobné ČKD?

Dík za info !
Martin HO
 

Příspěvekod George V. » čtv 24 pro, 2009 12:52 pm

Rozvor náprav podvozku je 2300 mm, což je o 100 mm méně, než podvozky ČKD; dříve se tyhle loko (ještě z produkce PIKO) k přestavbám na loko ČKD používaly, ale dnes to již nemá smysl, protože jsou k dispozici lepší díly. Roco vyrábí brejlovce 754 (tady se můžou použít ND), nebo firma PMT chystá kompletní pojezd brejlovce.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3265
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod Zdenek Valter » čtv 24 pro, 2009 3:41 pm

Martin HO píše:Nevíte jestli tato a podobné lokomotivy (110, 114, ... http://www.ben-model.cz/e-shop/cz/detai ... 14-dr.html) nemají rozteč náprav jako "Zamračená" a ostatní podobné ČKD?

Dík za info !


V100 či BR110 nebo BR114 by měly mít rozvor menší tj. 2300 mm.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Martin HO » čtv 24 pro, 2009 3:56 pm

George V. píše:Rozvor náprav podvozku je 2300 mm, což je o 100 mm méně, než podvozky ČKD; dříve se tyhle loko (ještě z produkce PIKO) k přestavbám na loko ČKD používaly, ale dnes to již nemá smysl, protože jsou k dispozici lepší díly. Roco vyrábí brejlovce 754 (tady se můžou použít ND), nebo firma PMT chystá kompletní pojezd brejlovce.


Já vím, ale sestavit pojezd z ND Brejlovce ROCO vyjde docela draho a PMT se zatím jeví jako slibotechna.

Já jsem první Zamračenou postavil z hoby loko 195 za dobrou cenu a super, bohužel hoby program v této podobě asi Roco opustilo.

Asi počkám, až budou opět k mání podvozky z Atlasek.
Martin HO
 

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 25 pro, 2009 1:28 pm

Martin HO píše:
George V. píše:Rozvor náprav podvozku je 2300 mm, což je o 100 mm méně, než podvozky ČKD; dříve se tyhle loko (ještě z produkce PIKO) k přestavbám na loko ČKD používaly, ale dnes to již nemá smysl, protože jsou k dispozici lepší díly. Roco vyrábí brejlovce 754 (tady se můžou použít ND), nebo firma PMT chystá kompletní pojezd brejlovce.


Já vím, ale sestavit pojezd z ND Brejlovce ROCO vyjde docela draho a PMT se zatím jeví jako slibotechna.

Já jsem první Zamračenou postavil z hoby loko 195 za dobrou cenu a super, bohužel hoby program v této podobě asi Roco opustilo.

Asi počkám, až budou opět k mání podvozky z Atlasek.


Atlaska je určitě lepší volba - i kvůli uchycení čepů (šroubky s osazením).
Jen je asi lepší ji použít celou. Má převody dost do pomala a málokterý jiný než originální točí tak rychle (až 17000 naprázdno) !
Občas jí tu někdo nabízí i jetou - takže doporučuji i tutto volbu.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Další

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník