Motorizace modelů - maket od ČSTrain (753,163,363...)

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Příspěvekod Zdenek Valter » pon 18 srp, 2008 5:53 am

cíba píše:Zdeňku, na co zvyšovat rychlost? Já to zkusmo změřil a maximálku maj ty atlasy po přepočtu asi 150 km/h, což na loko ČKD úplně stačí, ne? ...nebo se s tím budou jezdit závody? :D


No nám to vyšlo jen na max 100 (při 12 voltech) a to by pro zamráču či brejlouna bylo možná málo. Proto jsem vyzkoušel nápad Radka Maliny.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod George V. » čtv 11 zář, 2008 7:24 am

Nedalo by se něco postavit třeba na tomhle?

http://www.elektrickevlacky.cz/product_info.php?products_id=1463
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3200
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod Zdenek Valter » čtv 11 zář, 2008 8:16 am

George V. píše:Nedalo by se něco postavit třeba na tomhle?

http://www.elektrickevlacky.cz/product_info.php?products_id=1463


No nevim rozvor na podvozku originalni masiny je 2844,8 mm !!! :( :(
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod juroH0 » čtv 11 zář, 2008 6:40 pm

po vymene dvojkoli za lucove by sli stavat striedave elektriky :wink: popripade jeden podvozok by sa dal pouzit na prasa...
H0(e), DCC, epocha II-III
7", 1:4
Uživatelský avatar
juroH0
 
Příspěvky: 900
Registrován: stř 11 dub, 2007 12:59 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod George V. » pát 12 zář, 2008 7:19 am

Jak teda vypadá ta atlaska? Myslím samozřejmě originál. Myslel jsem, že je to něco takovýho, jako na tom odkazu...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3200
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod vvitty » pát 12 zář, 2008 8:34 am

George V. píše:Jak teda vypadá ta atlaska? Myslím samozřejmě originál. Myslel jsem, že je to něco takovýho, jako na tom odkazu...


trebas takhle
http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/Alco-S-4-%28pojezd-shodny-rozvorem-s-CKD%21%29/188810/

jinak oznaceni "atlaska" neni uplne spravne, i kdyz tu uz dost zlidovelo. spravne oznaceni je Alco S-x (kde x je 1,2,3 nebo 4). Atlas je jeden z tech lepsich distributoru teto lokomotivy (vyrabelo je pro nej Roco, ted uz bezi vyroba v Cine). Podobne a o neco levnejsi vyrabi i Life-Like. Take v Cine. Podle fotek vypadala +- stejne, myslim tedy vnitrek, ale vychazi asi o 200-300 levneji. Vyhodou je take ze ji neni treba tolik rozebirat, protoze se dodava zvlast kastle a zvlast pojezd. Nicmene LifeLike jsem v ruce osobne nemel.
vvitty
 
Příspěvky: 2639
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 12 zář, 2008 10:53 am

vvitty píše:
George V. píše:Jak teda vypadá ta atlaska? Myslím samozřejmě originál. Myslel jsem, že je to něco takovýho, jako na tom odkazu...


trebas takhle
http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/Alco-S-4-%28pojezd-shodny-rozvorem-s-CKD%21%29/188810/

jinak oznaceni "atlaska" neni uplne spravne, i kdyz tu uz dost zlidovelo. spravne oznaceni je Alco S-x (kde x je 1,2,3 nebo 4). Atlas je jeden z tech lepsich distributoru teto lokomotivy (vyrabelo je pro nej Roco, ted uz bezi vyroba v Cine). Podobne a o neco levnejsi vyrabi i Life-Like. Take v Cine. Podle fotek vypadala +- stejne, myslim tedy vnitrek, ale vychazi asi o 200-300 levneji. Vyhodou je take ze ji neni treba tolik rozebirat, protoze se dodava zvlast kastle a zvlast pojezd. Nicmene LifeLike jsem v ruce osobne nemel.


POZOR - jiní výrobci než ATLAS (ROCO) v USA, vyrábí modely lokomotiv jinak než jsme z Evropy zvyklí.
Nápravy jsou uchyceny vně, ne unvitř.
Je zde mnohem větší problém například vyměnit masky - musí se do nich vejít úchyty náprav.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod George V. » pát 12 zář, 2008 11:39 am

To z toho odkazu je Mehano, čili Evropa. Mám doma jednoho kanaďana z jejich předchozí produkce, když se ještě jmenovali Mehanotechnika. Na svou dobu to mělo velmi kvalitní pojezd, mnohem lepší, než tehdejší Piko. Nejhorší ovšem bylo, že proud sbírala vždy jen jedna půlka podvozku, takže problém při projíždění křižovatek malou rychlostí.

Alco S-x bohužel Mehano zatím nedělá, jinak ceny těch amerik jsou pěkný...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3200
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod vvitty » pát 12 zář, 2008 12:32 pm

tady je proud sbiran vsemi napravami.
vvitty
 
Příspěvky: 2639
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Příspěvekod cíba » pát 12 zář, 2008 12:57 pm

Atlas je nejlepší. Procházel jsem nějaké diskuze v USA a ty atlasy si amíci moc chválí. Pak jsem se ptal také v USA jednoho majitele obchodu na rozdíl mezo tím switcherem od atlasu a life-like...říkal, že to jsou oba špičkové modely na vysoké úrovni, jen ta atlaska je těžší, čili utáhne víc. Jedinou nevýhodou atlasky je absence plošného spoje s rozhraním narozdíl od life-like, ten si však vyrobím sám. Jo...nějaká firma má na atlas vyrábět plošňák myslím i se zabudovaným zvukovým dekodérem, cena ale bude odpovídající. Důkazem kvality atlasky je, že jsem vzal pro jednoho pána jednoho na zkoušku, teď mu jich sháním 20. :wink:
cíba
 
Příspěvky: 106
Registrován: pát 28 bře, 2008 10:50 pm
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod vvitty » pát 12 zář, 2008 2:10 pm

na predelavku vaha nehraje roli, protoze stejne puvodni ram neni pouzitelnej a je potreba udelat ¨novej...
vvitty
 
Příspěvky: 2639
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Příspěvekod cíba » pát 12 zář, 2008 2:36 pm

Nene, to není pravda :!: Na kocoura se dá použít a to jsem ještě o asi 1,5 mm upravoval rozvor. ...no a na bardotku či brejláka je to přeci úplně v poho, prodloužení pomocí rozříznutí a nastavení dvěma hranolkama nebo něčím není přeci žádný problém, je to tak na hoďku práce... :!:
cíba
 
Příspěvky: 106
Registrován: pát 28 bře, 2008 10:50 pm
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod vvitty » pát 12 zář, 2008 2:52 pm

zrovna na brejlovce je ale jednodussi udelat novej pojezd, je to hodinka prace a staci na to stojanova vrtacka se sverakem a par frezek... kdyztak sem muzu dat fotky, pokud je zajem (nebo jsem je sem uz daval?)
protoze rozrinuti neni vse, je potreba to taky ofrezovat aby se celej podvozek vesel do kastle, atd...

jo a kdyby nekdo chtel tu Atlasku, tak jich par navic doma mam :twisted:
vvitty
 
Příspěvky: 2639
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 12 zář, 2008 2:56 pm

George V. píše:To z toho odkazu je Mehano, čili Evropa. Mám doma jednoho kanaďana z jejich předchozí produkce, když se ještě jmenovali Mehanotechnika. Na svou dobu to mělo velmi kvalitní pojezd, mnohem lepší, než tehdejší Piko. Nejhorší ovšem bylo, že proud sbírala vždy jen jedna půlka podvozku, takže problém při projíždění křižovatek malou rychlostí.

Alco S-x bohužel Mehano zatím nedělá, jinak ceny těch amerik jsou pěkný...


Jo sorry to jsem nějako přehlédl.
Mám SD 35 HOBBY za 27 EUR z Lipska.
Model jezdí v POHO - jen jsem ho musel přezout ;-)
Amerikání mají již RP nativně ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 12 zář, 2008 2:57 pm

vvitty píše:zrovna na brejlovce je ale jednodussi udelat novej pojezd, je to hodinka prace a staci na to stojanova vrtacka se sverakem a par frezek... kdyztak sem muzu dat fotky, pokud je zajem (nebo jsem je sem uz daval?)
protoze rozrinuti neni vse, je potreba to taky ofrezovat aby se celej podvozek vesel do kastle, atd...

jo a kdyby nekdo chtel tu Atlasku, tak jich par navic doma mam :twisted:


No já bych řekl, že trochu více, ale i tak si myslím, že je jednodušší udělat rám nový.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2739
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

PředchozíDalší

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků