Databáze lokomotiv vhodných pro stavbu a přestavbu

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Příspěvekod DjDaniels » pát 05 čer, 2009 6:30 pm

Zdenek Valter: pojazd mam aj upraveny :) len potrebujem pre 242 ine dvojkolia , tie co su tam su plne z DB215 ROCO a potrebujem dake vhodne pre 242jku a tak som sa pytal ktore z tych dvojkoli by mohli vyhovovat(myslim tie co ma ta para vzadu ako poslednu napravu pred tendrom)
Uživatelský avatar
DjDaniels
 
Příspěvky: 47
Registrován: sob 23 kvě, 2009 2:22 pm
Bydliště: BRATISLAVA

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 05 čer, 2009 8:41 pm

DjDaniels píše:Zdenek Valter: pojazd mam aj upraveny :) len potrebujem pre 242 ine dvojkolia , tie co su tam su plne z DB215 ROCO a potrebujem dake vhodne pre 242jku a tak som sa pytal ktore z tych dvojkoli by mohli vyhovovat(myslim tie co ma ta para vzadu ako poslednu napravu pred tendrom)


Dobře ale

1. Neapsals na co to vlastně potřebuješ (možná jsem jen já takova trubka a nepochopil jsem to na co to chceš ;-)

2. Nenapsals také jaké kolo potřebuješ - průměr kola počet paprsků atd.

3. Brát si kola ze zadních běhounů par je-li to třeba na elektrikou není nejlepší nápad to si vem jak Nd z třeba Ae4/4 či některé z rakouských či něměckých elektrik kde by měl sedět i počet paprsků !!!!!
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod DjDaniels » pát 05 čer, 2009 9:21 pm

Zdenek Valter: pokial mam dobre info skutocna predloha by mala mat priemer kolies 1250mm a podla vsetkych info 12 lucove :)

jo i z elektrickych by sa dalo ..ale bohuzial tu nemam sajnu ktore by splnali tieto podmienky :roll:

jaj a potrebujem ich ku kompletizacii pojazdu :)
Uživatelský avatar
DjDaniels
 
Příspěvky: 47
Registrován: sob 23 kvě, 2009 2:22 pm
Bydliště: BRATISLAVA

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 05 čer, 2009 9:28 pm

DjDaniels píše:Zdenek Valter: pokial mam dobre info skutocna predloha by mala mat priemer kolies 1250mm a podla vsetkych info 12 lucove :)

jo i z elektrickych by sa dalo ..ale bohuzial tu nemam sajnu ktore by splnali tieto podmienky :roll:

jaj a potrebujem ich ku kompletizacii pojazdu :)


No a co kola z Ae4/4 od ROCO ? He ?
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod DjDaniels » pát 05 čer, 2009 10:08 pm

[/quote]No a co kola z Ae4/4 od ROCO ? He ?[/quote]

kukal som v katalogu nahradnych dielov ...pocet lucov sedi...priemer tam zmieneny nieje ale predpokladam ze by mal vyhovovat...akurat sa mi zda to kolo trosku masivnejsie.

inak preco nieje moc vhodne davat z behunov? :?:
Uživatelský avatar
DjDaniels
 
Příspěvky: 47
Registrován: sob 23 kvě, 2009 2:22 pm
Bydliště: BRATISLAVA

Příspěvekod Zdenek Valter » sob 06 čer, 2009 7:05 am

DjDaniels píše:
Zdenek Valter píše:No a co kola z Ae4/4 od ROCO ? He ?


kukal som v katalogu nahradnych dielov ...pocet lucov sedi...priemer tam zmieneny nieje ale predpokladam ze by mal vyhovovat...akurat sa mi zda to kolo trosku masivnejsie.

inak preco nieje moc vhodne davat z behunov? :?:


No proč asi ? ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod DjDaniels » sob 06 čer, 2009 8:07 am

tak jedine co ma napada je to ze nemaju osadene ozubene prevodove kolieska a ze nemaju bandaz.
Uživatelský avatar
DjDaniels
 
Příspěvky: 47
Registrován: sob 23 kvě, 2009 2:22 pm
Bydliště: BRATISLAVA

Příspěvekod Zdenek Valter » sob 06 čer, 2009 12:54 pm

DjDaniels píše:tak jedine co ma napada je to ze nemaju osadene ozubene prevodove kolieska a ze nemaju bandaz.


Vzhledem k tomu že jsou potřeba jen ta kola tak to není ten správný důvod.
Především je detektivka hledat jejich rozměry a počty paprsků.
Kola na naše elektriky mají paprsků 12 z reálu přepočet z 1250 mm průměru.
Kola zadních běhounů německých par mají také většinou lichý počet paprsků.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod alf » ned 07 čer, 2009 9:27 am

Možná to tu bylo,kdyžtak pardon..nemá tu někdo zkušenost s parní loko 82.023 DB od Pika(50040)?Pětikolák bez běhounů..zajímal by mě průměr dvojkolí,ev.použitelnost na nějakou naši loko..Souběžně s tímto dotazem hledám na webu,no zatím nic.. :?
alf
 
Příspěvky: 222
Registrován: úte 01 led, 2008 11:43 pm
Bydliště: Letohrad

Příspěvekod marwin » pon 08 čer, 2009 9:59 am

alf píše:Možná to tu bylo,kdyžtak pardon..nemá tu někdo zkušenost s parní loko 82.023 DB od Pika(50040)?Pětikolák bez běhounů..zajímal by mě průměr dvojkolí,ev.použitelnost na nějakou naši loko..Souběžně s tímto dotazem hledám na webu,no zatím nic.. :?


Ahoj Alfe,
typak je tady http://www.voisin.ch/dlok/br82_f.html
prumer dvojkoli je pro stokr/nemky
pouzitelnost vidim jako 0

od pika je zajimavejsi tadle
http://www.piko.de/produkt_db/check.php ... 2&id=95119
hodi se na 5-ti kolaky. Mam ji vyhlidnutou pro 524.13.
Uživatelský avatar
marwin
 
Příspěvky: 679
Registrován: úte 28 lis, 2006 10:09 am
Bydliště: Praha

Příspěvekod alf » úte 09 čer, 2009 9:04 am

Jak jsi uhádl na co myslím?! :lol: No podumám..hlavní faktor bude cena..
alf
 
Příspěvky: 222
Registrován: úte 01 led, 2008 11:43 pm
Bydliště: Letohrad

Příspěvekod michal_n_cz » úte 09 čer, 2009 11:49 pm

DjDaniels píše:Zdenek Valter: pojazd mam aj upraveny :) len potrebujem pre 242 ine dvojkolia , tie co su tam su plne z DB215 ROCO a potrebujem dake vhodne pre 242jku a tak som sa pytal ktore z tych dvojkoli by mohli vyhovovat(myslim tie co ma ta para vzadu ako poslednu napravu pred tendrom)

Napiš mi kolik zubů má ta 215 pastorek, předpokládám, že máš novější s kolmými zuby - to co piše Zdeněk BLS Ae4/4 má sice správný průměr, ale pastorky jsou nakraji a muselo by se to přezovat. Jsou ještě další švýcarské Roco elektriky Re6/6, Re4/4II, Re4/4IV, Ae6/6 co mají 1250, ale každá jiné pastorky a možná by nějaké dvoujkolí do podvozku té 215 pasovalo vč. pastorku bez přezouvání.
P.S. nějak nevím co je 242 ale asi nějaká čs. střídavá elektrika? - já to znám jen podle starého Sxxx.x :-)
Michal N.
Uživatelský avatar
michal_n_cz
 
Příspěvky: 861
Registrován: stř 09 led, 2008 9:17 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Michal Šuhajda » stř 10 čer, 2009 7:47 am

242- ex S499.02 tedy "Plecháč"
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2511
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod marwin » stř 10 čer, 2009 2:36 pm

alf píše:Jak jsi uhádl na co myslím?! :lol: No podumám..hlavní faktor bude cena..


no asi mame stejne chute :lol: . Cena je dost vysoka cca 7000. Na jednom fremackem setkani jsem ji videl jezdit, jizdni vlastnosti jsou takovy ten dnesni standard.
Bohuzel nemam jeji typak, jen jsem nasel todle
http://de.wikipedia.org/wiki/S%C3%A4chsische_XI_HT
kola 1260 coz by na 5-ti kolaka(1306) slo bez problemu. Mam objednanou 2. cast sesitu od Eisenbahn journal s typaky nemeckych lokomotiv. Uz vlastnim 1. cast (01-59). Tak az dorazi tak vyfotim a hodim sem.
Uživatelský avatar
marwin
 
Příspěvky: 679
Registrován: úte 28 lis, 2006 10:09 am
Bydliště: Praha

Příspěvekod Petr Berka » stř 10 čer, 2009 3:10 pm

marwin píše: Mam objednanou 2. cast sesitu od Eisenbahn journal s typaky nemeckych lokomotiv. Uz vlastnim 1. cast (01-59). Tak az dorazi tak vyfotim a hodim sem.


Tyto sešity existují oba na společném DVD, 2. část prakticky k sehnání není. Sháněl jsem ji cca 2 roky.
Uživatelský avatar
Petr Berka
 
Příspěvky: 206
Registrován: pon 14 led, 2008 6:50 pm
Bydliště: Cvrčovice

PředchozíDalší

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků