Odlitky 478.1 a 478.2 (velikost H0)

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Příspěvekod Tomáš » čtv 06 srp, 2009 5:52 pm

Hloubkar píše:A u těhle modelů, když je motorizujete a dáváte na pojezdy, tak berete pojezdy třeba od jejich výrobců? Když jsem koukal na Perše, tak mě jako podvozek hned napad Bastard od PIKA, ale koupit loko, kastli "vyhodit" a dát tam jinou mi příjde strašná škoda- :?


nevím jak tovární pojezdy,ale pojezdy od Vilingera nebo Pletichy tam pudou určitě..ověřeno
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod vvitty » čtv 06 srp, 2009 9:36 pm

ale aspon si u nich kdyztak osad slusny motor... udela to velky rozdil oproti tem levnym hrackovym... sice zustanou vule v prevodech a nektera dalsi konstrukcni zjednoduseni, ale zlepseni bude patrne.
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2793
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Příspěvekod Tomáš » pát 07 srp, 2009 2:15 am

vvitty píše:ale aspon si u nich kdyztak osad slusny motor... udela to velky rozdil oproti tem levnym hrackovym... sice zustanou vule v prevodech a nektera dalsi konstrukcni zjednoduseni, ale zlepseni bude patrne.


Tak tohle ověřeno nemám.Od p.Vilingera už v součastné době vlastním 8 pojezdů,které jsou osazeny tím klasickým motorkem a nemohu si stěžovat,že by to jezdilo nějak blbě.Takže co je to zlepšení bude patrné,moc si to nedovedu představit.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod Petr Zatrepalek » pát 07 srp, 2009 6:18 am

Dělal jsem na kšeft resinovou barču na pletichovo vilingerovo? pojezdu (klient si dodal sám..., takže co to bylo zač přesně nevím) a taky už mi prošlo rukama dost zakázkových brejlovců na roco "hobby" pojezdu a opět "homemade" pojezdech - a rozdíl je obrovský :D - hlučnost, ne moc pomalá jízda a skoky, kývání mašiny... To jsou ty rozdíly co mluví ve prospěch továrních pojezdů! A pojezd z bastarda se dá sehnat i samotný - zrovna minulý týden jeden někdo nabízel na modelbazaru za docela slušný peníz...
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod vvitty » pát 07 srp, 2009 7:19 am

Tomas: jeden vezmi a predelej na slusny motor, a uvidis co to udela ;-)

Sice to nevyresi vule atd, ale melo by to minimalne jezdit plynuleji a od mensich napeti.
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2793
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Příspěvekod Hloubkar » ned 09 srp, 2009 7:41 am

Petr Zatrepalek píše:Dělal jsem na kšeft resinovou barču na pletichovo vilingerovo? pojezdu (klient si dodal sám..., takže co to bylo zač přesně nevím) a taky už mi prošlo rukama dost zakázkových brejlovců na roco "hobby" pojezdu a opět "homemade" pojezdech - a rozdíl je obrovský :D - hlučnost, ne moc pomalá jízda a skoky, kývání mašiny... To jsou ty rozdíly co mluví ve prospěch továrních pojezdů! A pojezd z bastarda se dá sehnat i samotný - zrovna minulý týden jeden někdo nabízel na modelbazaru za docela slušný peníz...

Já bych pro Perše a Krysy asi taky radši použil ten z Bastarda. Třeba by šlo u PIKA koupit jenom samotnej bez kastle.Zkoušel jste to někdo?
H0- měřítko králů! těm se to do hradu všechno krásně vejde
VI. epocha ČR Analog
Uživatelský avatar
Hloubkar
 
Příspěvky: 262
Registrován: pon 01 zář, 2008 4:10 am
Bydliště: Staré Čívice

Předchozí

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník