od Čouda » pát 24 zář, 2010 2:58 pm
Ty máš taky ucpanej vejfuk.
Normálně se přes výfuk pegasu přivařil nebo přinejtoval plech, některé stroje to měli udělané tak šikovně, že nebylo po výfuku ani památek - potřeba prověřit zda tebou vybraná loko to takto má nebo nemá. Dále některý stroje měli na čele boudy ten přívod vzduchu ke kaloriferu na stanovišti. O otočených mezichladičích na střeše nic nevím, ale tuhle informaci nevylučuju. Zase je třeba se podívat na fotky konkrétního stroje, kterej budeš modelovat. Taky si pohlídej ppočet světel, některé stroje měli 4, některé 2 a dokonce některé na jedné straně 4 a na druhé 2. Nebudu vypisovat, jak to bylo z výroby, protože v provozu docházelo k přečíslování strojů a taky se po nehodách měnili čelníky viz 4+2světla atp. Rozdílů by se našlo ještě více. Musíš si vybrat konkrétní stroj a modelovat dle fotografií a používat hlavu.
TT V. epocha // H0 IV. epocha.