od Radek Strnad » pát 05 srp, 2011 6:43 pm
Já jsem o tom taky přemýšlel,udělat to zespodu,ale nechtěl jsem nic zkoušet a vsadil na jistotu.Ten pluh se mi zdál už moc nízko.To,v čem je spřáhlo uchyceno(vlepeno) je z mosazi naohýbané ú-čko.Ale protože jsem nevěděl,jak vysoko nakonec bude spřáhlo,udělal jsem ho nakonec větší a připájel ho k pluhu ještě před natřením berevných pruhů.Klasické drátkové spřáhlo jsem pak ořezal,co to šlo a zjistil,že to vychází hodně dolů a to ú-čko je zbytečně velké.Ideální by bylo,kdyby mělo spřáhlo ještě trochu výkyv do strany.Při sunutí se mi občas stane,že si s se spřáhlem některého vozu neporozumí a vůz vyšine.No,beru to tak,že je to první takováto mašinka.Příště už by to bylo jiné-vychytal bych toho při další stavbě podstatně víc.Tady je všechno fakt mini.Taky jsem si asi zvolil náročnější variantu s přední mřížkou.Ten leptík je fakt jemný a náchylný k poškození jednotlivých lamel,takže jsem nechtěl moc riskovat.Sice jsem to vypodložil vpájením toho druhého typu přední části,ale steně,stačí nešikovně brnknout frézou a už se to sype a opravit to jde hóódně ztuha.Když jsem osvětloval a digitalizoval první malou BR89,tak jsem myslel,že je to to nejmenší,co lze takto upravovat.Pak jsem zjistil,že se tam vejde podomácku vyrobený Power1,nejdřív s kondíkem 330mikroF a hle,včera se mi do další povedlo nacpat i 470mikroF a to už je pak nezastavitelná.A milé prasátko,to je proti BR89 na prostor poloviční prcek.Ono by u prasátka samozřejmě šlo dát kondík do vagónu a mít ucelenou soupravičku např. s jedním Bi,Biz,Cey apod.Kdo má točnu jako já,tak by to měl v pohodě.Tato minisouprava by se tam vešla celá a jsou i menší vozy i služebáky,takže by se možná vešlo i se služebákem.Po dojezdu by se to celé otočilo a jelo by se zpět.Nebo sehnat nějaký minikondík s velkou kapacitou a dát to místo bočního závaží do kabiny,ale to je už asi jen teorie.Každopádně můžu říct-pěkně jsem si zabastlil.
KYKLOP68