Zajímal by mě i rok uvedení do provozu u jednotlivých stanic v souvislosti se systémem ovládání a i důvody, proč byl upřednostněn ten který systém.
Tato anketa není moc vhodná pro daný účel, protože neumožňuje zadat víc stanic se stejným systémem ovládání jedním uživatelem, ale lepší bohužel není k dispozici.
Pro příklad uvedu naši stanici Frýdlant nad Ostravicí:
D01 * Frýdlant nad Ostravicí - DCC, provoz 2012 Složitost a cena analogu u takto velké stanice by překročila rozumnou mez a navíc tato stanice má možnost záměny či vypuštění některých segmentů (je nejen modulová, ale i modulovatelná (to je strašné slovo

D02 * Vizovice - DCC od roku 2010, zatím bez problémů s ovládáním.Ovládání přes pc,h-centrála
D03 * Raholec - dcc, provoz 2011, system ROCO. Momentalne cca 20 vyhybek, ovladanych pres dekodery Master z DCCkoleje
D04 * kolega NJ - DCC, provoz nevím, komponenty od PACO (servopoint a unisemaf)
D05 * Bronovo skladiste - DCC, provoz nevím, ovladano takzez PACOvima komponentama
D06 * Pecka - sktyrá stanice, DCC + ModelJOP - v provozu od r. 2007
M01 * Holešky - vlečkový areál, komplet mechnicky - v provozu od r. 2011
A01 * Vršiny - lokálková stanice, ovládání analog - v provozu od r. 2012
D07 * Odry - odbočka na širé trati, DCC, možno dálkově ovládat přes ModelJOP, v provozu od r. 2010
D08 * Podolí - stanice, DCC + Remote (ale možno ovládat i dálkově přes ModelJOP), v provozu od r. 2003
D09 * Horní Blatná - lokálková stanice, DCC + pultík (možno dálkově ovládat z ModelJOP) - v provozu od r. 2004
A02 * Staré Splavy - skrytá stanice, dříve DCC, nyní analog, v provozu od r. 2003
D10 * Filípkov - stanice, DCC, ovládání přes RailCo (tím si ale nejsem jist), v provozu od r. 2012
?00 * Hrádek železárny - vlečkový areál, dříve DCC, dnes v rekonstrukci
D11 * Jakubovo - DCC, od roku 2010. Žiadny pult ale infra ovládač/centrála PIKO do ruky. HomeMade dekodéry pre výhybky, osvetlenie a jeden servodekodér Uhlenbrock. Točňa homeMade, motor riadený mašinkovým dekodérom, zastavovanie "od oka".
D12 * Mutěnice - DCC, provoz nevím, (3 dopravní koleje, jedna manipulační) má veškerý rozvod pomocí čtyř vodičů, a to až k návěstidlům, které jsou od "řídícího" modulu vzdáleny ob tři moduly. Na každý modul sjem dal jen DCC
A03 * Kobylí na Moravě - analog, pultík , dvě dopravní jedna manipulační plus dvě vjezdové mechaniky. (analogové ovladání serv)
M02 * Skryťák 1 - ruční mechanika
M03 * Skryťák 2 - ruční mechanika
M04 * Pavlovice - precizní mechanika
M05 * Hevlín - mechanika
D13 * Bořetice - DCC, provoz nevím, možná dostanou analogovej digitál, tedy dekodér který se bude spínat přes tlačítka.