Jojo ... Kdysi dávno staří železničáři, při budování trati, položili obloukovou výhybku, protože netušili, zda-li se bude rozšiřovat trať. Nikde jinde, než u nás, je právě TOTO unikátní a jedinečné zhlaví
Na komplikované zhlaví upozorňuje obecní tisk ... možno zakoupit v trafice vedle staniční budovy.
Verze B napojení není možné, protože lokálková trať stoupá. V těchto místech jsou mimo úrovně. Navíc je na červené lince ve výstavbě zastávka městského typu.
Logika provozu je netradiční, ale velmi zajímavá. Nemyslím si, že ať to postavíme jakkoliv, tak bychom mládež nevychovávali.
Přidávám aktualizovaný obrázek o napojení.
Kolejiště se bude ovládat ze třech míst.
modrá linka je lokálka ... v současnosti končí jako konečná stanice v oblouku. Po stavebních úpravách (budou nám vyměňovat okna v modelárně) začne stavba dřevěných rámů a podpěr nově vznikající prodloužení trati s další průjezdnou stanicí.
V místě otazníku je vlečka do kamenolomu. V rohu bude velká skála.
V místech druhého otazníku bude napojení na vratný oblouk či skryťák.