BohousP píše:jafobe píše:a jedna aktualita z podkrkonoší, v součastném stavu taky skoro k zasmání ...
Aspoň se tam žádný zatoulaný vagón nevykolejí

. Koleje odnesou hnědoevropané, výkolejka zůstane chráněnou součástí národního parku.
o výkolejku nic asi nevykolejí (za ní už neměli ani před pár lety jak dostat vagón, tam chyběl kus jedné kolejnice pár metrů za výklejkou už nejmíň rok, na straně kuž jediné průjezdné koleji, tak by stejně nevykolejil, jen by se při troše smůly zvrátil na sousední kolej), do doby než zmizí i výhybka tak riziko pro vykolejení bude, výkolejka je někde v úrovni přední strany vlaku, kde je zrovna vlak, je tam tročku vidět kus červenobílé tabule, ale s ohledem že by na trati měla být zanedlouho výluka na pár dní, tak asi i výhybka zmizí, aby se to připodobnilo původnímu nádraží ještě z počátku 20 století, teda krom toho že pak zbude na nádraží jen jedna vývybka a ne dvě ... pokud nezmizí obě zbývající, a nebudou pak muset řešit jako v Harrachově, jak tam něco vykřižovat když tam taky zůstala jen jedna výhybka ... ale proč by teď dráhy řešili co může být za pár let ... to by mohlo narušit ekonomický růst ...

Barbucha píše:Přijde mi to jako dobrej námět na kolejiště. Vyhnul bych se drátování a pustil se rovnou do krajiny.
no jen to znázornění vtrhaných pražců kolem výkolejky a šterku sesypaného do děr po nich bude trochu oříšek, ale při modelování součastnosti by to od věci asi tak moc nebylo