od MirekTT » stř 07 bře, 2012 12:07 pm
Ještě pár informací o pohnutém osudu motoráku z nehody, které jsem vyčetl na K-Reportu:
810.469
Neregistrovaný host
Odeslán z: 46.28.111.46
Odesláno Úterý, 06. března 2012 - 23:25:45
--------------------------------------------------------------------------------
Němec_z_ova: jak se autor reportáže táže na způsob odvozu poškozené 810, tak o tom bych něco věděl. Nehoďáci se s tím mordovali ve stanici ještě celé odpoledne, motorák posadili poškozeným podvozkem do takového vozíku a až někdy po páté hodině celý nehoďák s 810 na konci krokem odjel do Brna.
Není bez zajímavosti, že vůz 810.469 už jednu těžkou nehodu na přejezdu přežil. V roce 2002 se stavěla ta velká silniční estakáda u Kunovic a osobní vlak vedený právě 810.469 se střetl s domíchávačem betonu mířícím na tu stavbu. Stalo se tak na přejezdu přes polní cestu, která ožila nebývalým provozem v souvislosti se stavbou mostu. Přejezd byl zpočátku střežen, ale zřejmě se někomu zdálo zbytečné platit chlapa jen za to, že stojí u přejezdu a dívá se na koleje a tak byla tato funkce zrušena - vzápětí pak došlo k nehodě... 810.469 byl tehdy krátce po vyvazovačce, ale poškození po střetu bylo natolik vážné, že musel na léčení do Šumperku. Náraz tehdy dostal ze stejné strany jako včera, stanoviště bylo zcela zničeno a strojvedoucí si zachránil život útěkem do oddílu. Z profilu byl otisk hrušky mixu v čele motoráku krásně znatelný...
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz