

Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Barbucha píše:Vícesystémová je i dvousystémová. Autor by měl být buď konkrétní nebo nepsat vícesmyslné blbosti. Čtyřsystémová lokomotiva by pro nás měla jaký význam?
Barbucha píše:A máš pocit, že by Němci, Rakušani a Švýcaři měnili svoji soustavu 16.7 Hz? O napětí až tak moc nejde. To je zase nějaká šílená úvaha o sjednocení soustav pouze u nás. Polsko nemá důvod něco měnit a na jihovýchod od nás je AC 50Hz. Co mají v Holandsku už je tak nějak bezpředmětné. Vlastně ne úplně, mohli bychom jezdit do Bechyně.
Nebo máš fakt nějaké indicie, že by Německo rozebralo svoji soustavu včetně elektráren a zapojilo se do sítě 50 Hz?
miroslav lengyel píše:Já myslím,že zcela vyjímečně věděl moc dobře o čem píše.Ale jestli má někdo pocit,že ČD Cargo nebo ČD má byť jen dvousystémových mašin hafo,tak je na velkém omylu.
Ony se jaksi ty mašiny po sametové revoluci přestaly vyrábět,takže když si stoupnete k trati,tak budete možná překvapeni kolik historických lokomotiv u nás jezdí.
Takže sečteno a podrženo,mají dráhy celkově cca 40 mašin(371,372),které mohou do Německa,což není mnoho.
miroslav lengyel píše:A kolik si jich dráhy asi tak koupily?Jistě v Německu je také občas k vidění nějaký ten skvost,jenže na vnitru.Když chceš jezdit mezinárodní dopravu,tak holt musíš mít odpovídající mašinu.Možná proto lítají přes hranice sem a tam vlaky tažené těmi Bombardiery,ovšem v barvách Metransu nebo si němci jezdí těmi 183 k nám pro vlaky sami.
TTmili píše:Nejvíc prodražující elementy lokomotiv jsou zabezpečovače... ani neexistuje (co vím, rád se ale poučím) lokomotiva schopná projet skutečně celou evropu bez jediného omezení...
TTmili píše:Ve finále by to byla taková pálka, a taková doba než by se to schválilo že se to nikomu nevyplatí...
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků