Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Radek Strnad píše:Co asi stojí nová Najprd-kamufláž vozidel a její nynější upgrade
Radek Strnad píše:Ono se to panu Jančurovi prsí,když začíná na nejfrekventovanější a nejvýnosnější trati.Kdyby k tomu vyfasoval povinně ještě pět prodělečných lokálek,asi by bylo po žertících,že.
Tomas_C. píše:Jančura jen vyzobává třešničky...stejně jak to dělají soukromý dopravci v nákladní dopravě...
Jinak pátá možnost v anketě je poněkud špatně položená....
Dopravní cesta má svá úzká hrdla mnohem razantněji omezujíc kapacitu než snížení pruhů na dálnici...takže narůstající konkurence v osobní dopravě může naprosto kapacitu vyčerpat na úkor dopravy nákladní..ptám se je to korektní, když železnice vznikla primárně pro dopravu nákladní...
Martin HO píše:Tomasi, tvoje hodnocení nepovažuji za korektní a podložené, sorry.
radekkrupka píše:...
No, nevím. Myslím že v minulosti byla doprava po želenici daleko větší a kapacita stále stačila? ...Jasně, že se na koridorech dost změnilo, ale nákladní doprava je dnes omezená víceméně na ucelené vlaky jedoucí na větší vzdálenosti.... Navíc je pro ni dost prostoru v časech, kdy osobní doprava nejezdí? A že železnice vznikala převážně pro nákladní dopravu je jistě pravda (byť bych řekl že v řadě míst byla potřeba nákladní dopravy spíše tím posledním impulzem, který stavbu rozhýbal), ale úloha železnice se v tomto ohledu velmi změnila.
Tomas_C. píše:Martin HO píše:Tomasi, tvoje hodnocení nepovažuji za korektní a podložené, sorry.
Takže mě chcete tvrdit, že pokud Jančura zdvojnásobí svůj požadavek na na přidělení tras pro své vlaky a pak přijde ještě Leo a všechno se vecpe řekněme do úseku Ustí nad orlicí - Choceň tak má ještě nákladní doprava nějakou šanci??? Nemyslím tím jednu nebo dvě trasy v jednom směru za hodinu...Ten kdo dané problematice trochu rozumí nepotřebuje, žádné podklady...spočítá si to sám...
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků