BR118 měla původně 2x900PS, ale je fakt, že v sérii už byli motory 2x1000PS.
Polské lokomotivy moc neznám... ale Wikipedie říká nějakých 1700PS u SU45... A jo, George má pravdu, SU 46 ale již díky novému motoru nějakých 2250PS a SP47 má ten samý motor o třetinu "delší" a až něco přes 2900PS, hmm. Holt tam měli odvážnější soudruhy...
V Norimberském muzeu mají nádherný model BR 118 v řezu (M1:24?). Pěkná lokomotiva.
BR119 je již Rumunské dílo s cílovým prvotním výkonem 2700PS. Odkaz:
http://de.wikipedia.org/wiki/DR_Baureihe_119 , mimochodem se v popisu objevují důvody proč tam nebyly nasmlouvané Německé motory, oni je v DDR nedokázali dodat! A to ze stejných důvodů jako se u nás nepovedlo rozjet výrobu motorových vozů řady 860. Také se tam zmiňují problémy s celkovou spolehlivostí při uvádění do provozu. Rumuni dokázali zmršit i licenční motory MTU, ach jo.
U obou lokomotiv je zajímavé, že řešení podvozku CC bylo použito pro dosažení nápravového zatížení do 16t, lokomotivy za "Sergeji" nebo i modernějšími "Raguliny" zaostávaly hmotnostně téměř o 30 tun!!!
H0 a H0e, analog (zatím), III a IV epocha. Lepty. Prototypy. Technika a její vývoj - historie.