JanoH0e píše:Prvé vnútroštátne expresy bol Tatran a Slovenská strela.
Tím mně nahráváš na mojí teorii o mezinárodních expresech a vnitrostátních rychlících. Vnitrostátní expresy byla jen 2, Jen taková vyjímka.
Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
JanoH0e píše:Prvé vnútroštátne expresy bol Tatran a Slovenská strela.
JanoH0e píše:Prvé vnútroštátne expresy bol Tatran a Slovenská strela. Boli to motorové expresy. Skončili v 60 rokoch, keď začala elektrifikácia. Boli povinné miestenkové a oproti rýchlikom rýchlejšie až o 2 hodiny.
jipol57 píše:JanoH0e píše:Prvé vnútroštátne expresy bol Tatran a Slovenská strela.
Tím mně nahráváš na mojí teorii o mezinárodních expresech a vnitrostátních rychlících. Vnitrostátní expresy byla jen 2, Jen taková vyjímka.
Polabský píše:Proč tvoříte nové vlákno, když takové otázky patří do Otázek z historie ČSD ???
P.F. 2021 !!!!
jipol57 píše:JanoH0e píše:Tím mně nahráváš na mojí teorii o mezinárodních expresech a vnitrostátních rychlících. Vnitrostátní expresy byla jen 2, Jen taková vyjímka.
JanoH0e píše: znak expresov nebola iba 1. trieda, ale aj jedálenský vozeň. Takže ak niekto chce modelovať expres, nemal by naň zabudnúť.
JanoH0e píše:Tak ja si dovolím zaspomínať na 80 roky. Hojne využívane v 80. rokoch boli medzinárodne expresy, ktoré sa skladali z vozňov aj cudzích správ.
Líbí se mi, jak dokážete vedle sebe napsat "neboli marketingový tah" a "sa im dával punc výnimočnosti"JanoH0e píše:...
Morris Zapp píše: A jestli chcete vymýšlet nějaká kritéria (rychlost, četnost zastavování), ve kterých jsou Ex lepší než R, tak je prosím vždycky otestujte na Ex 252/253
Morris Zapp píše:Tak jsem vytáhnul kursbuch 1989/90, jakožto takového pěkného reprezentanta nejrozvinutějšího socialismu.
A jestli chcete vymýšlet nějaká kritéria (rychlost, četnost zastavování), ve kterých jsou Ex lepší než R, tak je prosím vždycky otestujte na Ex 252/253
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Vážňas a 1 návštěvník