Radku. Karel Brejša (brejsak) má pravdu. Osobně jsem toho komárka viděl jezdit i s kouřem.
Avšak můj názor - Ne pro vlastní lokomotivu, ale pro dekodér je pawer pack velmi dobrá pomoc. Jde vlastně jen o to, aby překlenul výpadek napájení dekodéru. Loko by si to měla přejet setrvačností.[/quote]
Radku(radula63), já věru nemám důvod ti nevěřit, že to brejsakovi jezdí, když koleje čistí a nemá plastové srdcovky. Víme ale oba, že malé mašinky téměř žádnou setrvačnost nemají(nemají kolikrát ani setrvačník).Také chápu to, že když bude kolega brejsak stavět kolejiště, tak se plastovým srdcovkám vyhne. Ale na druhou stranu je třeba vzít v úvahu, že jsou i tací(a je jich hromada), kteří už kolejiště postavené mají a mají na něm plastové srdcovky, neboť před několika lety prostě kovové nebyly(třeba Tillig EW1, oblouková výhybka, angličan, trojcestná výhybka nebyla vůbec). Ani dneska nezkompletuješ kolejivo z kovových srdcovek. Tillig EW1 ano, EW2 a EW3 jsou částečně plast, oblouková zatím pouze plast, angličan pouze s podložím, klasika opět plast, trojcestná ano. Kuehn je sice v kovu, ale úplně chybí angličan a trojcestná. Takže ti, co mají kolejiště hotové a mají plast. srdcovky, podle pánů brejsak a MIG, by vůbec neměli k digitalizaci přistupovat nebo vyrvat výhybky a všechno předělat?? Já bych to spíš viděl tak, že za 50,-Kč sestrojím pack a můžu jezdit i přes plastové srdcovky, tak jako já. A odkazů na videa jsem sem dával dost. No a čistit musí přece každý, ať má srdcovky v plastu nebo kovu, o tom vůbec nepolemizuji. Zatracovat power pack jako nepotřebnou věc, jak to vyplynulo z příspěvků těchto dvou kolegů, je naprosto zavádějící. Vím přeci o čem mluvím. Můžu jezdit celý den a nestane se mi, že by mašina někde chcípla, kvůli ztrátě napětí. Když je rozsvícená, tak bez packu při krátkodobé ztrátě to i mašina překlene, ale okamžitě zablikají světla a to se mi prostě nelíbí. Nechci se z nikým dohadovat, ale není přeci vše jen černé nebo bílé.